3

2

1

5

4

afternoon delight הוא אחד הסרטים הגרועים שיצא לי לראות (ויצא לי. אני לא בוחלת. להפך), אבל בזכותו ביליתי שעה וחצי עם קתרין האן בסילבר לייק.
סילבר לייק היא הברוקלין של החוף המערבי: איפה שלגברים יש זקן, לנשים אין חזיה ותכשיטים בעבודת יד עולים מאות דולרים.

>>>
ג'יל סולוויי, הבמאית, מסבירה לוניטי פייר איך צריך להראות הבית שלך אם את גרה בסילבר לייק (בערך כמו שצריך להראות הפינטרסט שלך):

Perfection would be something that you see in Architectural Digest. It’s almost harder to achieve the look that everyone wants in Silver Lake—though there’s a version of this movie that could have happened in Pacific Heights, or Cobble Hill with the townhouses, or many other places—which is a slightly imperfect look. The house has to look like it didn’t have a designer, and have a little chaos. It should have a casual, not-paid-for aesthetic, displaying an inborn whimsical taste.

>>>
סילבר לייק, הצעת הגשה:

6

המצרכים:
1. גינה גדולה + ספר גינון הכולל בעיקר ירקות (מותר לך להחזיק גנן. אוסר לך להודות בזה)
2. כסא של איימס. מקורי
3. חולצה רקומה/חולצה גברית ישנה ורכה/ חולצת טי עם הדפס מהופעה של להקה שמשקפת את טעמך המוסיקלי המאד מיוחד (לא תצטרכי להוכיח שבאמת היית בהופעה)
4. קפה לקחת (מאחד מבתי הקפה הנודדים שמודיעים בטוויטר איפה הם יהיו כל יום. אני לא מכירה כאלה, אבל לרייצ'ל, הגיבורה של הסרט, יש אובססיה לקפה כזה ועושה רושם שבסילבר לייק זה מקובל, לבלות את היום שלך במעקב אחרי עגלות קפה נודדות)
5. ג'ינס גזור
6. כלים חד פעמיים מתכלים

>>>
לא קשור, אבל אחרי שנזכרתי בסרט הזה, מגיע לי פיצוי