11

5

8

9

7

3

6

zara feb 2013 lookbook

>>>
מחווה מאוחרת ליום האהבה (אצלנו, בעדת הדחיינים, נהוג לומר שמוטב מאוחר).
את הפוסט הזה אני מקדישה לזארה, שכמו שאמר ג'רי מגווייר, משלימה אותי:

>>>
Jerry: I'm not letting you get rid of me. How about that? This used to be my specialty. You know, I was good in the living room. They'd send me in there, I'd do it alone. And now I just… I don't know. But tonight, our little project, our company, had a very big night. A very, very big night. But it wasn't complete, wasn't nearly close to being in the same vicinity as complete, because I couldn't share it with you. I couldn't hear your voice, or laugh about it with you. I missed my wife. We live in a cynical world, a cynical, cynical world, and we work in a business of tough competitors. I love you. You complete me. And if I just had…
Dorothy: Shut up. Just shut up…..You had me at hello. You had me at hello.

>>>
ויש גם טיפ:
מדי וולנטיין יצוץ זוג הסלבס שיעידו בפני עיתונאי הלייף סטייל שהסוד שלהם הוא שהם אף פעם לא הולכים לישון כועסים. מהנסיון שלי (במערכת היחסים ארוכת השנים עם זארה), זה בדיוק הפוך: כשכועסים, הדבר הנכון לעשות הוא ללכת לישון. הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות כשכועסים זה לדבר על זה (או להחליט להתחיל לקנות במקומות אחרים).
במקור קיבלתי את הטיפ הזה מהיפייפיה הנרדמת, אבל זו גם ההצעה של פולה שומאן וג'ני אנדרסון בספר "זוגינומיקס", שבו הן לוקחות בהשאלה תאוריות כלכליות, ומשליכות אותן על חיי נישואים. כך למשל את טיפ הללכת לישון כועסים הן משייכות לדייויד איינהורן, נשיא קרן הגידור גרינלייט קפיטול, שמספר שכשהוא מתרגז על הנהלה של חברה שהוא מושקע בה, במקום למכור את המניות ולהפסיד מיליונים, הוא מניח את התיק שלה במגירה וישן על זה.

>>>
לסיום, שיר אהבה (היישר מהפרק הראשון של העונה השניה של בלק מירור):

I know your eyes in the morning sun
I feel you touch me in the pouring rain
And the moment that you wander far from me
I wanna feel you in my arms again

http://www.youtube.com/watch?v=BBMriOspUvA