hadas 3

hadas 1

hadas 2

>>> מי אני: הדס שניידר, אשת תוכן וקריאייטיב, עיתונאית לשעבר ומנהלת תוכן במשרד הפרסום "אלנבי" בהווה. חיה בתל אביב, מלטפת חתולים, קוראת ספרים, משתדלת לחייך, נושמת הרבה ומנסה להימנע מלענות על שאלות כמו מי אני.

>>> מי החולצה: חולצת פסים מ"סלון ברלין".

>>> איפה נפגשנו: נפגשנו בעודי מתאבלת על מותה בטרם עת של חולצת פסים מ"שרה בראון". הבד הדק, השרוולים באורך שלושה רבעים, מפתח הצוואר המדויק והפסים האדומים היוו את תחילתה של ידידות מופלאה.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: בקיץ היא מחכה לי בסבלנות על המדף העליון בארון ואנחנו ממתינות לסתיו-חורף כדי שנוכל שוב ללכת יחד, לגלות שלא נולד הפריט שלא הולך טוב עם פסים ולצפות נרגשות באם הרוחנית שלנו בקליפ papa don’t preach.

>>> הבחירות של הדס

hadas's stuff

01 טבעת Carnivore של אנליס מיכלסון. תכשיטים תמיד נראים לי כמו רעיון טוב על הנייר או על אחרות, אבל כשזה מגיע לפרקטיקה עצמית זה פשוט לא צולח ולרוב נגמר אחרי מספר ימים של התלהבות. Having Said That, אני די בטוחה שעם הטבעת הזאת אני אצליח לנהל רומן סוער וארוך טווח.

02 Kitschy living. אם זה מוגזם, מופרך, מצועצע, הזוי, יפהפה, כעור ומשעשע זה נמצא בטאמבלר הזה שתמיד מצליח להצחיק ולספק לי שעות של הנאה ופליאה.

03 בלאדי מרי ב"אימפריאל קוקטייל בר". יש מעט מאוד דברים שהבלאדי מרי הזה לא יכול לתקן, וכשזה מגיע עם הה-happy hour הכי משמח בעיר, זה לא מעט בכלל.

04 ירוק זית של דמיר דומה. הוא חובב שכבות ואלמנטים צבאיים, הוא חתיך וקרואטי, הוא מוכשר באופן שהוא על גבול הבלתי חוקי, הוא בין המעצבים הנדירים שמצליחים להוכיח לי כל פעם מחדש שאופנה היא אמנות לכל דבר והוא טרח לשלב עבורי כמה פריטים ירקרקים ומשובבי נפש בקולקציית אביב-קיץ 2014 בשבוע האופנה האחרון בפריז, אז שאני לא אפרגן לו פה כמה שורות?

05 מקש הרווח של ערן הדס. יצא לי להכיר מעט את ערן ואפילו לחוות בלייב, באמצעות גוגל דוקס, את כתיבתו של "סנטר", הספד קוד פתוח שהוא כתב לאביו שנפטר, במהלך יום שלם בדיזנגוף סנטר. הספר מורכב מחמישה ספרי שירה של ערן, כולל "סנטר", ועבורי לפחות מדובר בשירה אירונית, חכמה, מצחיקה ומכאיבה שפונה ומדברת על ולדור שגדל וחי מול ובתוך המחשב, לטוב ולרע:

מוחים
אתה מנגב חומוס כפי שמנגבים זיעה
אני מנגבת חומוס כפי שמנגבים דמעות
אוכלים ומוחים
לך הפיתה, לי הבצל

>>>
Yo la tengo – autumn sweater

צילום התמונות של הדס: יעל סעדון