1

3

2

>>> מי אני: שירה ברויאר, שותפה בקו.קו קולקטיב קולקשן, בעברי סטייליסטית ועיתונאית אופנה (הארץ, חדשות), תל אביבית, חיה בזוגיות ואמא לדריה (21) וליעם (11).

>>> מי החולצה: חולצת פסים של זארה, עשויה מאה אחוז כותנה, שזה הכי חשוב. אני לא לובשת הרבה טי שירטים אבל טי שירט פסים היא פריט חובה ונדלקתי עליה כי יש לה פתח וי קטן .

>>> איפה נפגשנו: בחנות של זארה בקניון אביב, סתם במקרה כשהלכתי לקנות לבן שלי ג'ינס.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: בעיקר לנסוע על אופניים לבריכה עם ג'ינס קצר גזור או מכנסי ברמודה, כי חולצת טי פסים עם שרוול ארוך ומכנסיים קצרים זה הכי וואקנס צרפתי שיק .

(צילום: דנה מנוסי)

>>> הבחירות של שירה:

shira's stuff

01 הספר להרבות טוב בעולם של ד"ר אסתר פלד . ספר מושלם להבנה עיונית של הגישה הבודהיסטית לשחרור מסבל תוך השוואה לפסיכולוגיה המודרנית וחיבור לטוב שביהדות.

02 סיני. אני מאד מתגעגעת לסיני ומחפשת את סוג החופש הזה בכל מקום אחר שאליו אני נוסעת .טרם מצאתי.

03 דיאן פון פירסטנברג על שער הניוזוויק ב 1976. השנה דיאן היא ההשראה שלי. עשיתי עליה מחקר קטן והתאהבתי סופית, היא מדליקה בעיני והנה ציטוט ממנה, כמה פשוט ככה נכון: "מערכת היחסים הכי חשובה היא עם עצמך, את חייבת לאהוב את עצמך ולהיות ישרה, ואז את זוכה בהבנה צלולה, וכשיש לך הבנה, יש לך דרך פעולה. וכשיש לך דרך פעולה, יש לך הצלחה".

04 Fidgi. הריח הזה הוא לגמרי אני. התבשמתי בו פעם מזמן, ואחר כך היו לי הרבה רומנים עם הרבה בשמים, עד שלפני ארבע שנים פתאום מצאתי אותו במקרה בכלבו בפאריס וחזרתי אליו בגדול.

05 סוג של תנ"ך אופנה: הפריזיאן שיק של אינס דה לה פרסאנג' והמלתחה של אומה תורמן ב-Prime.

>>>
"פסקול נעורי. צלילים של התחלה של משהו מבטיח ומרגש. אחותי היתה בת 17 כשאבא שלי הביא לה מחו"ל את התקליט The dark side of the moon. הייתי בת 13, ההורים שלנו היו בחופש, בבית היו כל החברים הקוליים של אחותי וכל היום התנגן התקליט הזה".