gali

gali 2

>>> מי אני: גלי דודזון-סגל, בלוגרית (הקונה נחמה) וכותבת בסלונה. תל-אביבית, נשואה לנועם ואמא לארבעה.

>>> מי החולצה: חולצת פסים של זארה בגזרה ישרה הכי פשוטה שאפשר למצוא. היא מבד מושלם שיכול להתאים כמעט לכל עונה: בקיץ מקפלים את השרוולים, ובחורף משלבים עם סוודר אוברסייז פתוח וצעיף. בגלל גודלה היא הצליחה ללוות אותי לכל אורך ההריון האחרון ואף הגיעה איתי לחדר הלידה.

>>> איפה נפגשנו: בסייל של זארה לפני קרוב לשנתיים. לא נשארה במדיום אז התפשרתי על לארג' למרות שהיא אובר סייז במקור. זו היתה אחת הפשרות הטובות שעשיתי בחיי.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: הכל. להתכרבל איתה בבית, לצאת איתה לגינה (לו הייתי יוצאת לגינה), ללבוש לפגישה עם חברות, לקפוץ לקפה השכונתי. וללדת.

>>> הבחירות של גלי

gali's stuff

01 אודם של PUPA (מסדרת MISS PUPA מספר 401). אודם הוא לא חלק משגרת היומיום שלי, אבל לפני ארוע נזקקתי לאודם לחיזוק המראה ונכנסתי לסופר פארם. לולא החלטתי להקשיב לראשונה בחיי ליועצת היופי לא הייתי מעלה על דעתי לקנות אודם בגוון כתמתם. הקשבתי, קניתי והתאהבתי.

02 מכונת קפה דגם מאסטריה של NESPRESSO. מכונת הקפה הקודמת שקיבלתי במתנה לגיל 30 היתה המכשיר החשמלי הכי שימושי בבית. לאחר 10 שנים הוא הוחלפה בדגם חדיש וצעיר יותר. אני לא מוציאה מילה מהפה בבוקר לפני הלגימה הראשונה (בתמונה: כוס קפה).

EXTREAM NIGHT TREATMENT 03 של אהבה. לצערי פספסתי לא מעט שנים של שגרת טיפוח והעור שלי שילם את המחיר. בשנה האחרונה אני מנסה למזער נזקים. את התמצית של אהבה קיבלתי במתנה והתאהבתי. 2שתי טיפות מהקסם הזה נותנות תחושת רעננות וניקיון ואסתכן ואומר שגם שיפור במראה העור.

04 ספרי בישול. למרות שאני רחוקה מלהיות בשלנית גדולה אני מכורה לספרי בישול ואפיה. אני מדפדפת בהם כמו במגזין אופנה וקוראת את המתכונים על הדקויות. נדיר שהקריאה מולידה יצירה, בד"כ אני חוזרת לאותם חמישה תבשילים וחמש עוגות שכבר עברו למחברת ומככבים אצלי תמיד, אבל לא מוותרת על רכישת ספר חדש מדי תקופה.

05 איך לדבר כך שהילדים יקשיבו ולהקשיב שהילדים ידברו של אדל פייבר ואיליין מייזליש.  מבין כל הספרים שאני לא מגיעה לקרוא זה צריך להיות בראש הרשימה.

>>>
פעמיים בלבד ביקרתי בניו יורק. בשביל להתאהב לא צריך יותר משתי פגישות. התכנון היה להגיע בפעם השלישית ביום-הולדת 40. במקום ניו-יורק קיבלתי ילדה.

http://www.youtube.com/watch?v=oMX1sc3eOTE