לאשה, ינואר 2022

בינואר 2022 כתבתי ללאשה טור שנקרא ״סרגל המאמצים של הארון״ ועסק בסוגיית הטרנינג-מחוץ-לבית.
הטור הזה עלה אחר כך לבלוג, אבל נעלם במעבר. זה חלק ממה שהיה כתוב שם:

לא מזמן נקלעתי לסידורים בקניון רמת אביב, לבושה, כרגיל, בז׳קט מחויט. מה שנקרא בלייזר (…) בכל אופן, הגעתי לקניון לבושה בז׳קט והבנתי שפספסתי את הממו: הקניון נראה כמו ארוע סגור עם קוד לבוש ולא היה ספק ששאר המוזמנות שאינן אני צייתו לו בחדווה. כולן לבוש חליפות טרנינג ומעיל ארוך. ברגע הראשון הרגשתי החמצה: הנה אני פה לבושה בג׳ינס וז׳קט, ואלה התגלגלו להן מהמיטה בטרנינג והן נראות פשוט נפלא. ברגע השני זה היכה בי: הן לא נראות נפלא בזכות הטרנינג, הן נראות נפלא למרות הטרנינג. בסרגל המאמצים של הלבוש, הטרנינג הוא הבגד המטעה ביותר. הוא הכי נוח שיש, בהחלט, אבל אם את רוצה *גם* ללבוש אותו ו*גם* להראות ייצוגית, את צריכה להשקיע הרבה יותר ממי שסתם זרקה עליה ז׳קט.
ככה זה, יש בגדים שמתאמצים בשבילך, ויש בגדים שאת מתאמצת בשבילם, וטרנינג מחוץ לבית הוא שילוב שדורש מאמץ.

כמובן שבמבט לאחור הטקסט הזה בעיקר משקף את התמימות של 2022, זמנים בהם עוד לא התקדמנו לשלב הפיג׳מה-עם-הדפס-דיסני מחוץ לבית (כן, זה דבר והנה טור של נטע חוטר בנושא). כמי שטרם העפילה לשלב הפיג׳מה-עם-הדפס-דיסני בתוך הבית, אני נשארת עם אופציית הטרנינג המשודרג בתוך הבית, כזה שאפשר גם ללכת איתו לפילאטיס ולקפוץ איתו לסופר.

>>>
לא משנה איפה את נמצאת על סרגל המאמצים של הארון, הנה שתי הצעות הגשה:

01 טרנינג מחוץ לבית: מראה שיכול להיקרא גם מראה-משפיענית שכן הוא מושפע מכל מיני אושיות בסגנון היילי ביבר בצאתן בבוקר לאסוף להן מאצ׳ה או לעלות על טיסה.

כדי לאמץ את המראה הזה כולל הווייב הנדרש, תידרשי להקפיד על המניקור, לא לעגל פינות בתחום האיפור-שיער ולאחוז תיק שיהווה ניגוד קוסנפטואלי מושלם לטרנינג. הטרנינג נעים ונוח? התיק יהיה קשיח ולא מאד נוח לאחיזה.

מכנסי טרנינג של פסים (מזכירה שיש כרגע 15% הנחה עם הקוד shelly15) עם סווטשירט תואם – זה קריטי למראה המשפיענית המבלה בקניון או עולה על טיסה / סניקרס סמבה / ספק קרדיגן ספק מעיל של toteme (יש למנגו גרסה דומה) / תיק

02 טרנינג העבודה מהבית: טרנינג משודרג שמשאיר אופציה לקפיצה לסופר או איסוף מבית הספר.


מכנסי הטרנינג שהופיעו גם במערכה הראשונה / גולף ומעליו סוודר קשמיר, כי למרות ההבטחות הקשורות לקשר בין חום לגיל המעבר, קר לך כל הזמן. וכשאני אומרת *לך* אתן יודעות למי אני מתכוונת / גרביים עבים / בירקנשטוק עם פרווה / תה בספל עצום

>>>
את הטרנינג אפשר ללבוש גם מול הספה לבינג׳ ילוסטון (הצעת הגשה: עם שמיכת טלויזיה), הבילוי החביב עלי בימים אלה.