יורשים של HBO. הסדרה שמזוהה עם טרנד ה-quiet luxury

כולם (שוב) רוצים להראות עשירים
(התפרסם במקור בטור שלי בלאשה)

בין ההיסטריה סביב מלתחת משפט הסקי של גווינת׳ פלטרו (ספויילר: היא זכאית) לעיסוק האובססיבי בלבוש של כוכבי הסדרה יורשים (עמודי אינסטגרם שלמים ויעילים מוקדשים לנושא) לשפע המדריכים בטיק טוק, אי אפשר להכחיש שהטרנד הלוהט הנוכחי הוא להראות עשירים. מתי היה לא אופנתי להראות עשירים, תשאלו, ובצדק, אבל הגל הנוכחי מכוון אותנו למלתחה של העשירים שלא רוצים שיראו שהם עשירים. יוקרה שקטה, קוראים לזה. היוקרה אולי לא צועקת את האמת שלה, אבל זה לא מונע מאותם עשירים לבנות את המלתחה שלהם על אבני בסיס בדמות חולצות פולו גנריות בשווי 1490 דולר.
היתרון הבולט של הטרנד הזה הוא שהוא כאילו נולד לסייע לאלה מאיתנו ששואפות להרכיב מלתחה מינימליסטית. הרי בניכוי מותגי העל הכמעט סודיים והמחירים שנראים סבירים רק למי שמתניידת ממקום למקום במטוס פרטי, מדובר בבגדים על זמניים שאפשר ללבוש שוב ושוב ולאורך זמן. למעשה, בבואנו לאמץ את היוקרה השקטה, אנחנו מחפשות את השקט ולא את היוקרה.

בדרך למלתחת יוקרה שקטה (בתקציב שלך):
1. חומרים טובים. גזרות טובות. במילים פשוטות: העדפה של בדים טבעיים ובגדים שבדיקה שטחית גורמת לך להאמין שלא יסתמרטטו אחרי הכביסה הראשונה. 
2. תשכחי מצבעים. הסקאלה שאת רוצה להתמקד בה: כל גווני הקפה, השמנת והכחול נייבי שיש לרשתות ולמעצבים להציע (בחורף אפשר גם שחור ואפור). בונוס: זו העדפה שתמקד אותך ותהפוך שלושת רבעי חנות ללא רלוונטית.
3. מינימום קישוטים והתחכמויות. כמובן שלוגואים הם מחוץ לתחום. אם יופיעו שם או ראשי תיבות על הבגד או התיק שלך הם יהיו השם שלך, שהוטבע במיוחד.
4. בלי פריטים שזועקים ״2023״. למעשה, מלתחת היוקרה השקטה היא המלתחה שאת רוצה לארוז לנסיעה בזמן לכל שנה שבין 1950 לעכשיו, ושתאפשר לך היטמעות מלאה בהמון.
5. אם את רוצה להתחכם תוכלי לשלב במלתחת היוקרה השקטה שלך פריטים זולים באמת, כאלה שזועקים את המוניותם, משל את עשירה באמת ואלה הם רק פריטי לבוש בודדים שמטרתם להוכיח את שליטתך המוחלטת בעקרון ההכבדה. פריטים לדוגמה: כובע מצחיה שנקנה בשדה התעופה או טי שירט מחנות תיירים.

>>>
כאילו-יוקרה-שקטה, מהדורת קיץ
הסאבטקסט: אני מספיק עשירה ואני בטח לא עובדת בלבדר אתכם באמצעות בחירות הלבוש שלי

שמלה שחורה /// חולצת כותנה בהירה כמעט נטולת שרוולים למראה תיירת במזרח הקרוב /// חליפה לבנה /// שרשרת זהב שנראית כאילו עברה בירושה. מישל מטלנד, מעצבת התלבושות של יורשים, סיפרה למגזין טאון אנד קאנטרי שאי אפשר למצוא את התכשיטים של שיב בשום חנות. הם אמורים להראות כאילו היא ירשה אותם מאמא שלה. למעשה רובם הגיעו מחנויות של עתיקות ומהארון הפרטי של מישל /// משקפי שמש במסגרת בהירה או שקופה /// סנדלי עור שטוחים (מזכירה שיש עד יום חמישי 15% הנחה עם הקוד SHELLY23) /// טי שירט לבנה בגזרה טובה /// חולצת פשתן מכופתרת

>>>
קריאת רשות (או: עוד באותו נושא)
יוניקלו למיליארדרים – מלתחת המשפט של גווינת׳
נקי הוא הקלאסי החדש
החופשה הנורווגית של משפחת רוי
המראה של נורה מהסדרה the watcher
האשטג כסף ישן

>>>
She's like a millionaire
Walkin' on imported air