החנות החדשה של vos במושב בית יצחק. צ: אינגה אבשלום שליאן

ורד אורנשטיין סלוצקי, יקירת הבלוג והבעלים של VOS, החליטה להוציא את הסטודיו מהבית ופתחה חנות במושב בית יצחק. מהמקומות שהם הכי מפה אבל באותה מידה אפשר להעביר אותם כמו שהם לרחוב אבוט קיני בוניס, לסילבר לייק או לביירון ביי (לא הייתי אבל ככה בדיוק אני מדמיינת את זה).
החנות החדשה נמצאת מול שדה אורגני, בחלל גדול ומואר עם חצר גדולה שורד מתכננת לארח בה סדנאות ושיתופי פעולה עם יוצרים אחרים.

>>>
למי שהצטרפה לקורס רק עכשיו ופספסה את כל מה שלמדנו על VOS: לינק לראיון עם ורד.
למי שכבר רוצה לעשות מזה חצי יום כיף עם חברות: יש בבית יצחק גם את בתי הקפה ידה ידה וטורקיז.
הכתובת בווייז: דרך השרון 113 בית יצחק.
ויש גם הנחה: עד ערב החג יש באתר ובחנות 20% הנחה, והקוד שלי (השם שלי הוא הקוד) ייתן עוד 10%.
הקוד יעבוד גם בחנות עצמה, צריך רק להגיד את השם שלי ליד הקופה.

>>>
למי שמחפשת מתנות: שלב הקניינות הפרטית

דברים שעוזרים להרים את מצב הרוח:
תמצית בריח אשכולית לבנה, לשטוף פנים עם הסבון פנים הזה(כתוב עליו שהוא לגבר, אבל הוא לא באמת יודע מי משתמש בו), נר אחרי הזריחה, קרם ליפטינג, רולר, סבון מוצק שמגיע עם תחתית טראצו שאפשר להכניס למדיח.

באווירת פתיחת דף חדש:
ערכה לטיהור הבית, סבון פנים בריח מי ורדים, מחברת לכתוב בה מילים טובות לעצמך, אבן רוז קוורץ שאמורה לחזק אצלנו את התחושה שאנחנו אוהבות לחיות, גפרורים שעל הצנצת הקטנה שהם גרים בה כתוב: Make a wish

המלצה חמה למי שמגיעה לחנות: לנסות את הבושם הזה. אין אותו באתר, הריח מיד גורם לחייך ואפילו נשאר באופן מפתיע.
המלצה שניה, למי שמתאים לה כי זה פחות מיינסטרים: מקל פאלו סנטו (מה שאני מחזיקה שם ביד ליד הבושם) אמיתי מפרו. מרפאים ושאמנים משתמשים בעשן שלו להסרת אנרגיות שליליות. העץ נחשב מקודש ולכן אסור לפגוע בו ואפשר לייצר את המקלות בשיטות מסורתיות רק 4-10 שנים אחרי שהעץ כבר לא נחשב חי. הריח שלו עובד ישירות על מצב הרוח ומעודד מחשבות טובות.

>>>
בין הזיוף לאמת
בין כל מה שחי למת
ישנה אהבה