לא הייתם צריכים, מתנות לילידות דצמבר:
/// אוברול ורדה של קרן שביט (אוברול שעוצב בהשראת האוברול שלבשה הפסלת ורדה יתום בתקופה שבה יצרה בניו יורק. היא קנתה את האוברול המקורי בחנות לכלי בניה והשתמשה בו עד שהתפורר)
/// עונת הדלקת הנרות
/// מסקרה שקופה לגבות (של נועה קירל. גם אני הופתעתי)
/// נעלי בית
/// תיק לטלפון ומפתחות
/// למקרה שתהיתן מה הוא הריח הטוב בעולם (למרבה הצער אין להם בושם, רק ספריי לחדר). התיאור שלו באתר:
Walking through a cotton field, hands open, caressing the fluffy bolls. Touching the lightness of fine silk weaves and natural linens on Lake Como; closing your eyes and breathing in their cool, reassuring texture. Feeling at home, always

>>>
ב-22/1 תעלה ב׳כאן׳ התכנית ״מתחילים מאפס״ ואמא שלי ותמי בצלאלי, בת הזוג שלה, יככבו שם (אני יודעת מראש שהן לא רק ישתתפו, הן יככבו). הנה משהו שתמי כתבה בהקשר הזה:

אספר שנדב המלהק (בחור מתוק, אבל זה לא הסיפור) סימס לזותי שאולי “את ובת זוגך” (שזאת אני, רוב הזמן) תבואו לקחת חלק ב…וככה וככה (הוא הסביר) וזותי קפצה בהתלהבות (עוד לפני שגמר להסביר) ואמרה, בטח! בטח! (אולי שלוש פעמים אמרה בטח! אבל אני לא מתחייבת על זה) ואחר כך אמרה לו שהיא (אני) בטח לא תסכים אבל נשתתף, וואו, ברור שנשתתף, וואו, איך לא!!
והתחילה סאגה, כי בעוד שזותי רוב הזמן בהיי ועל טורים של אהבת האקשן הבילויים והחיים באופן כללי, אני, איך להגיד את זה, די סקפטית לגבי כל אלה בדיוק. באיך לחיות את החיים בינתיים, עד שהם נגמרים, אנחנו ממש הפוכות. היא אומרת בואי נצא לקפה ואני אומרת הרגע שתיתי, היא אומרת, יש מסיבה! ואני אומרת אוףףף, עוד פעם. ולכן רבנו ריב גדול ממש. וזה למרות שמה שמשותף לשתי ההפוכות שאנחנו, ולזה אי אפשר להתכחש, ואני ממש רצינית פה, הוא ששתינו אוהבות בני אדם (אומנם היא מעדיפה בחבורות ואני באחד אחד, אבל זה לא הבדל גדול, והעיקרון הוא אותו עיקרון) אלא שבתקופה ההיא כשהגיעה ההצעה להשתתף בריאליטי, שכחנו מכל אהבת האדם המשותפת לנו וכל זה, וממש לא אהבנו כלום. כי קורנה וככה. כי נמאס. כי חרדות. כי חרא. נקודה. אז אמרתי לה שאני לא רוצה כי ידוע שבלי לאהוב כלום אי אפשר לעשות כלום, והיא אמרה שהיא כן רוצה ומי אמר את השטות הזאת, ושדוקא ידוע שבלי לעשות כלום אי אפשר לאהוב כלום.

>>>
בלי לאהוב כלום אי אפשר לעשות כלום.
בלי לעשות כלום אי אפשר לאהוב כלום.


אני חושבת שזה כל מה שצריך לדעת על החיים.

>>>
תודה, באמת שלא הייתם צריכים.