גלריית התמונות שלי מלאה בתמונות של קפה, שקיעות והילדים (בסדר הזה).

>>>
(מה שנקרא ״מן הארכיון״. מהדברים שאני מוצאת כשאני עושה סדר. יש עוד מיליון כאלה. נכתב ללאשה לפני כמה שנים, אבל אין לי מושג אם התפרסם).

אבל קודם, קפה

אמנו  הרוחנית היא לורליי גילמור, המושג "'קפה נמס" מעליב אותנו ולא רצוי לנסות לדבר איתנו לפני האספרסו השני. מי אנחנו? נכון מאד. בנות שבט הקפה. אנחנו לא אובססיביות, אנחנו פשוט יודעות מה אנחנו אוהבות ובאיזו כוס אנחנו מעדיפות את זה.
המתקדמות שבינינו יודעות אפילו איך לצלם את הקפה שלהן לאינסטגרם (מיומנות חשובה, שכן להבדיל מתחביב צילום נעליים או קינוחים, הקפה מתקרר בזמן שאת מתנהלת באופן לא מקצועי).
מעבר קפדני (ולא אובססיבי כלל וכלל) על חשבונות אינסטגרם של בנות שבט הקפה המצטיינות הוביל למסקנות הבאות:
1. מלמעלה. מעוף הציפור, זו הזווית שאת מחפשת.
2. רקע. את כוס הקפה רצוי להניח על מצע מחמיא. לצורך כך תצטרכי לשים לב לסוג השולחן שהמלצר מפנה אותך אליו, ולא רק למיקום שלו. שולחנות מועדפים: שיש עגול.
3. פרופס. לא רוצה שכוס הקפה תסבול מבדידות? הניחי משהו לידה. חפצים מועדפים: מגזין, ספר קלאסי, רצוי בכריכה קשה, משקפי שמש מקופלים. חפצים שיש להזיז מהפריים: ממתיקים מלאכותיים (קוביות סוכר זה בסדר, סוכר בשקית – לא ולא), מלחייה, סכו"ם חד פעמי.
4. חיתוכים. כוס הקפה תישאר תמיד כאלמנט שלם ועגול. כל מה שלידה יכול להחתך בחינניות לשם יצירת דרמה.
5. פעולה. חשה שהתמונה סטטית מדי? הכניסי יד לסצנה. איזה פריים מרגש! מישהו עומד לשתות את כוס הקפה הזו! שימי לב שכף היד המצולמת צריכה לדבר באותה שפה של הקפה (אמריקנו יצולם עם מניקור בצבע טבעי, הפוך ישודך ללק מהסוג היצירתי). נסי לתת קדימות לשרוולים ארוכים, רצוי של חולצת פסים, חולצת ג'ינס או סוודר בצבע, ובכן, קפה.
6. קפה ומאפה. לא סתם נוצר המנהג לאכול משהו מתוק ליד הקפה. תראו איזו כימיה יש ביניהם. טיפ: רצוי שהמאפה לא יהיה גדול משמעותית מכוס הקפה. 

>>>
Nothing says coffee like six in the morning
(לורליי ג׳)

>>>
אפשר לשמוע גם לפני הקפה: