קוראות הבלוג הותיקות יודעות כל מה שצריך לדעת על סיפור האהבה שלי עם דרמלוג׳יקה. לטובת מי שאיכשהו פיספסה את הפרקים הקודמים אזכיר שמדובר בחברה קליפורנית שהוקמה על ידי אישה ושהדגש שלה הוא על בריאות ולא על יופי. הם לא עושים ניסויים בבעלי חיים, הם טבעוניים עוד מהאייטיז (למעשה מדובר באחד המותגים הטבעוניים הראשונים בעולם) וממש עכשיו גם קיבלו באופן רשמי את תו הטבעונות. ולא פחות חשוב: הם נטולי בישום מלאכותי, ללא גלוטן, ללא שמנים מינראליים וללא צבעים מלאכותיים.

מה יהיה בפוסט:
01 הכרות עם המוצרים החדשים של דרמלוג׳יקה שהושקו ממש לאחרונה ונכנסו ישר למדף המועדפים במקלחת.
02 הנחה של 12% על המוצרים שאני אוהבת וממליצה עליהם (אין צורך בקוד, אם נכנסים ללינקים דרך הפוסט הזה, ההנחה כבר תופיע שם). ההנחה בתוקף לשבוע, עד ה-31/7.
03 לטובת מי שרק רוצה הנחה ומוותרת על ההסברים: הנה הלינק לרשימת המועדפים שלי. בנוסף להנחה, מי שתקנה ביותר מ-800 שקל, תקבל במתנה בייבי דיילי מילק פוליאנט (בגודל 13 גרם).
04 המחיר החדש לאחר ההנחה מתעדכן בעגלה, אם משום מה ההנחה לא התעדכנה אוטומטית, אפשר להשתמש בגלל ההצלה, הקוד: shelly12

>>>
Everything You Need is Already Inside You
(המשפט שמופיע על כריכת הספר של ג׳יין וורוונד, מייסדת דרמלוג׳יקה)

>>>
נעים מאד: החדשים

אבקת פילינג על בסיס שיבולת שועל, או: דיילי מילקפוליאנט
אבקת פילינג פעילה וטבעונית שעושה על העור עבודת פוליש אבל לא מייבשת. כמו פילינג האורז הותיק (שנמכר בעולם בכל 45 שניות) אבל על בסיס שיבולת שועל, חלב קוקוס ותמציות בוטניות עשירות בחומצות פירות (AHAs) וחומצה סליצילית (BHAs).
במה הפילינג הזה שונה מהאורז? הוא עדין יותר. כשמערבבות אותו עם מים הוא יותר קרמי מהפילינג אורז והוא מרגיע יותר. שניהם מעולים ומשאירים את העור בהרגשת חדש-מהנילונים ועוד לא פיתחתי העדפה חד משמעית לאחד מהם, אבל אם העור שלכן מאד רגיש, כנראה שגרסת השיבולת שועל עדיפה לכן (אל דאגה, יש הנחה גם על הפילינג אורז וגם על המילוי שלו לטובת שמירה על הכדור).

סרום לחות לעור יבש ומיובש, או: סירקולר הידרשיין סרום
מוצר שכאילו נוצר בשבילי, השייכת לשבט האובססיביות לגבי לחות. המטרה המרכזית שלי בטיפוח העור היא לשמור עליו לא מיובש ולקוות לטוב. זה נשמע פשוט, אבל לכי תמצאי את המוצרים שבאמת עושים את זה, שנספגים כמו שצריך ושלא גורמים לעור שלך להזיע אותם מיד עם היציאה מהבית. הסרום הזה מבטיח להעניק לחות עמוקה לעשר שעות ויותר. מהניסיון שלי הוא נספג במהירות, משאיר את העור מאט (חשוב מאד) ועוזר לשכוח מענייני לחות בשאר היום.

תרסיס לחות לעור יבש ומיובש, או: היאלורוניק סרמיד מיסט
מהמשפחה של הסרום. מכיל ארבעה סוגי חומצה היאלרונית (ועוד כל מיני דברים טובים), מציף את העור בלחות ומשאיר אותה שם. לרסס על העור אחרי ניקוי הפנים ולפני הסרום. אפשר גם סתם ככה באמצע היום.

שגרת הבוקר החדשה שלי: ניקוי פנים עם אחד הפילינגים, תרסיס לחות, צעידה למטבח לטובת כוס מים, קפה ודקה עם אייס רולר, גלילה אינסופית באינסטגרם, חזרה למקלחת לטובת סרום וקרם לחות (או קרם הגנה אם אני יוצאת מהבית).

>>>
ולא נשכח את האהבות הישנות:

זה לינק לכל המומלצים שלי, כולם כבר עם הנחה של 12%, לא צריך קוד מיוחד (מזכירה: המחיר המעודכן יופיע במעבר לעגלה, לפני המעבר לתשלום).
והנה גם לינקים ישירים לכמה מוצרי בסיס (בלינק לרשימה יש עוד שלא מופיעים פה):

פילינג אורז, כי אי אפשר בלי
ג׳ל לחות לעור רגיש ואדמומי (מבחינתי מוצר בסיס שצריך להיות מסובסד)
קרם לילה סליפ קוקון (קליל ועם ריח נהדר להכנס איתו לשינה)
סמארט ריספונס סרום (זה שיודע מתי, איפה ואיך לפעול)
לחות במרקם ג׳ל עם ויטמין C (בכלל, כל סדרת הויטמין C, הנה:)
סרום עם ויטמין C
קרם עיניים במרקם ג׳ל עם ויטמין C

>>>
השיר מוקדש לשגרת הטיפוח שלי