(התפרסם במקור בטור שלי בלאשה)

מי היה מאמין שהתקופה שתשאיר אותנו בבית תהיה גם התקופה הכי הרפתקנית שלנו מבחינה אופנתית. לא אנחנו, כמובן, כי כשאומרים לנו ״הרפקתנות אופנתית״ עולות בעיני רוחנו תמונות הכוללות טול, עקבים גבוהים וליידי גאגא. יותר צבע ובדים לא נעימים למגע ופחות טרנינג וגרבי צמר.
אבל העובדות מדברות בעד עצמן: זו השנה בה רובנו לבשנו בגדים שלא היינו רגילות ללבוש, ומה זה אם לא יציאה מאיזור הנוחות הארוני?

דברים שלבשנו (או שראינו אחרים לובשים באינסטגרם) בזמן שהעולם השתגע:

1. טרנינגים. כן, אין טעם להכביר מילים, כבר סיכמנו את הנושא. (הטרנינג בתמונה מפה).

2. אפודות. אפודות כמו שאמא התעקשה שנלבש לגן כי ״זה גם מחמם וגם נוח״.

3. סווטשירטים ענקיים. עצומים. כאלה שנלבשים ללא מכנסיים. יש מי שמאשים את הטיק טוק באופן כללי, אבל היילי ביבר (התמונה מהאינסטגרם שלה) היתה מלכת הסווטשירטים העצומים עוד קודם. האטיטיוד: כמו ג׳ינס בויפרנד, רק בקפוצ׳ון ובהנחה שהחבר שלך לובש מידה ממש גדולה.

4. משקפיים הפוכים. המסגרת ההפוכה של גוצ׳י, זו שהופכת כל פרצוף חיוני לעייף וחולני, זו שאם ראיתם אותה בוודאי אמרתן לעצמכן: אבל מי יקנה כזה דבר? אז היא חסרה במלאי (חדשות טובות: בינתיים חזרו למלאי. תתחדשו).

5. גרביים. נו באמת, תמיד גרבנו גרביים. זה נכון, אבל בתקופה האחרונה פיתחנו רגישות לדקויות. הגרביים צריכים להיות גרבי צמר עבים. או שהם צריכים להיות עם ציור או אמירה. סתם גרביים שחורים? הכי 2019. הגרביים שלנו הפכו לחלק בלתי נפרד מהלבוש: אם אנחנו לובשות טרנינג, הגרביים צריכים להיות על המכנסיים, כמו חותלות (כמו בתמונה מהאינסטגרם של הרלינג רוס). וכמובן שמהרגע שמצאנו את הגרביים המושלמים אין לנו שום כוונה להסתיר אותם בתוך נעליים. מה עושים? גורבים את הגרביים ונועלים כפכפים. ממילא אנחנו לא יוצאות מהבית.

6. שרשרת למסכה. ניקח מסכה חד פעמית בשקל וחצי ונצרף אותה לשרשרת פנינים. ככה ההיגיון שלנו עובד עכשיו.

>>>
שליטה בנרטיב:
אל תאמרי: אני כל היום בטרנינג.
תגידי: יצאתי מאיזור הנוחות הארוני.

>>>
אגב השרשרת למשקפיים: היא של המותג eliou. השרשראות של הארי סטיילס משם (כמובן שהספציפיות שלו סולד אאוט).