נטע סקלי היא מאפרת בינלאומית. הגדרת התפקיד שלה: גלובל סיניור ארטיסט במאק. מה שאומר שכבר יותר מעשור היא מאפרת ראשית בשבועות האופנה בחו״ל (פה בתמונות אפשר לראות אותה מאפרת בתצוגות של מוסקינו ושל ויויאן ווסטווד).
את נטע הכרתי בפרזנטציות של מאק (כשעוד היו פרזנטציות) והתחברנו מיד על רקע העובדה ששתינו מחבבות חולצות משי שחורות ושתינו לא צובעות את השיער.
לפני שנה ומשהו היא אפילו הצטלמה למדור ״בית הספר לאופנה״ בלאשה ואמרה שם דברים כמו:
״בדיוק עשיתי ניקוי מסיבי, אחרי שהרגשתי תחושת חנק נוראית. היתה לי תחושה שדברים שאהבתי פעם, אני כבר לא מרגישה בהם בנוח. במקביל קורה לי תהליך דומה גם באיפור.״
וגם: ״נמאס לי לסחוב איתי את הארון, את האיפור, את הפלטפורמות שפעם אהבתי והיום הן לא רלוונטיות לי. להיפטר מדברים מיותרים – מגיעה עם זה תחושת שיחרור מדהימה. שמרתי רק דברים טובים. בעבר אם הייתי זקוקה לחולצת משי, הייתי יכולה לקנות חמש חולצות שהן כמעט מה שיש לי בראש. היום אני לא מתפשרת יותר, אני מחכה לחולצה הנכונה

>>>
ביקשתי מנטע שתמליץ לי על חמישה מוצרי Must Have ממאק שיתאימו למישהי כמוני.
תנאי הבסיס: לא אוהבת להתאפר ולא מוכנה שמשהו ייגע בעיניים.
גילוי נאות והנחות: הלינקים בפוסט הזה הם אפיליאייט ויש גם הנחה של 15% נוספים על ההנחות שיש ממילא באתר, עם הקוד shellygross (הקוד וההנחה בתוקף עד יום חמישי ה-14/1).
כמובן ש: ההנחה עם הקוד היא על כל האתר, לא רק על המוצרים שמופיעים פה.

אלה הבחירות של נטע:

משמאל לימין:

01 Mac Fix+ Magic Radiancw
זה מוצר שהוא בעצם המצאה של נטע שנהגה לערבב שלושה מוצרים שונים ולהשתמש במיקס על הפנים של הדוגמניות בתצוגות. הוא אומץ על ידי מאק והגיע לחנויות לפני כמה חודשים.

נטע אומרת: לפני חמש שנים התחלתי לערבב שלושה מוצרים מוכרים ואהובים של מאק לבקבוק אחד. הערבוב נעשה מתוך רצון ליעל ולקצר את שלב הכנת הפנים לאיפור. למיקס קראתי magicmix. התרגלתי להשתמש בו על עצמי, בימי צילום, על מאופרות פרטיות ובשבועות האופנה סביב העולם. התרגלתי להתחיל כל איפור רק איתו. המיקס צבר אהדה ברשתות החברתיות ובקרב צוותי האיפור שאני עובדת איתם, עד שהחלטתי לחשוף אותו בפני מחלקת פיתוח המוצרים, והנה הוא כאן וכולם יכולים ליהנות ממנו. מה יש בו: תחשבו על ספריי הלחות הקלאסי שלנו, בתוספת מועצמת של לחות וזוהר. הוספנו חומצה היאלורונית שמשמשת כמגנט לחות, ויטמין סי שהוא ניגד חימצון ומסייע לאחידות בעור ושמנים טבעיים. אני מתייחסת אליו כאל מוצר טיפוח לכל דבר, שלב ראשון ולפעמים יחידי בהכנת העור לאיפור. מרססים על עור נקי והעור נראה רך, קורן וחיוני יותר.
תוספת שלי: לפי נטע מי שיש לה עור מאוזן אפילו לא צריכה קרם לחות אחרי הפיקס. אני השתמשתי בו מעל הקרם לחות (קשה לשנות הרגלים, דבר ראשון אני שמה קרם לחות) ומבחינתי הזוהר שהוא מספק זה במקום איפור.

ככה זה נראה לפני שהוא הפך למוצר רשמי (מהאינסטגרם של נטע):

02 מסכת פחם
נטע אומרת: מסכה שמכילה בוץ מינרלי והתפקיד שלה הוא לטהר ולאתחל את העור. החימר המינרלי סופח שומן, למעשה הוא ממגנט אליו לכלוך מעומק הנקבוביות ומציף אותו למעלה. זה חומר שתרגישי מתייבש על העור (וכמובן גם מזין אותו). אני ממליצה להשתמש במסכה פעמיים בשבוע. אפשר גם נקודתית אם יש איזורים מאד שומניים או ראשים שחורים. אחרי ששוטפים העור מרגיש טיפה מתוח אז למרוח קרם לחות.
אני מוסיפה: יש לי לפחות חברה אחת שלא אוהבת מסכות פחם בגלל תחושת היובש – המסכה הזו באמת לא בשבילכן. אני שייכת לשבט שמעדיף מסכה שמתייבשת מאשר מסכה שמספקת תחושה רירית (אני מתנצלת). אתן יודעות איפה אתן נמצאות על הסקאלה.

03 Strobe Cream
נטע אומרת: קרם לחות בתוספת פיגמנט פנינה. מושלם ליובש של החורף, אפשר להניח על כל הפנים או רק באיזורים הגבוהים, כמו שימר.
אני מוסיפה: אני השתמשתי בו (בגוון pinklite) על עצם הגבה ועל הרקה. מה שיפה בו זה שאת לא נראית מאופרת, את נראית כאילו קמת משנ״צ.

04 מסקרה לגבות Brow Set
נטע אומרת: מסקרה שקופה לעיצוב הגבות. מאד ב אופנה לדבר עכשיו על זה שהגבות תופסות מקום מרכזי בכלל המסכות. הטיפ שלי הוא לתפוס את שיער הגבות ממש מהשורש ולהתקדם לאט תוך הפעלת לחץ עד לקצה. המראה מעט מבריק עד הייבוש.
תוספת שלי: מסקרה לגבות זה בערך המוצר היחיד שאני משתמשת בו גם כשאני לא יוצאת מהבית. אני אוהבת שהגבות שלי נשארות במקום, ככה גם כשהן לא מעוצבות הן לפחות לא מבולגנות.

05 סומק Glow Play
נטע אומרת: פורמולה היברידית שמשלבת קרם ואבקה. מבחינתי המוצר הכי משמח השנה, אפשר להניח עם האצבעות, מברשת או ספוגית. יושב ממש קרוב לעור ולא מרגיש כמו איפור, לדעתי זה סומק קסמים, אני לא מכירה עוד מרקמים כאלה. בכללי, למי שלא משתמשת במייק אפ אני ממליצה על סומק במרקם קרם שנצמד בקלות רבה יותר לעור מאשר אבקה.
תוספת שלי: לא-מרגיש-כמו-איפור זה כל מה שהייתי צריכה לשמוע (הגוון שאני ניסיתי הוא Blush Please).

>>>
מתאפרות או לא מתאפרות, מה זה משנה כשאנחנו ממילא לא יוצאות מהבית.
תודה על חסדרים קטנים, הדוקו שמרטין סקרוסזה עשה על פראן ליבוביץ׳ עלה לנטפליקס (אפשר להרגע, זה לא באמת דוקו, רק שיחות מצחיקות עם פראן שלנו).