3

2

1

>>> מי אני: יפעת פורשר. גרה עם יונתן במושב (לא רחוק מהים), תופרת בובות (ועוד כל מיני דברים), רוקמת, סורגת, כותבת קצת, קוראת הרבה, אוהבת את המטבח (בעיקר לאפות, אבל לא רק) ובקרוב גם מדריכת פילאטיס.

>>> מי החולצה: חולצת פסים בכחול נייבי ולבן של Saint James. היא קצת אובר סייז, השרוולים שלה ארוכים (מה שאומר שהיא מתאימה בעיקר לחורף או ללילות קרים בסתיו), הבד נעים אבל קצת עבה ואני מחכה שיתרפט בכבוד.

>>> איפה נפגשנו: החולצה הגיעה עטופה בנייר חום עם חותמת בצרפתית, מתנה ששלחה לי הדודה מאנגליה שיצאה לפנסיה ומטיילת בעולם. הארון שלי מאד נזירי (חברה שלי קרן אומרת שככה הכי טוב, אין חרטות), נכנסים אליו רק בגדים שאני בטוחה שאלבש בלי סוף (בעיקר בשחור, אפור, לבן וקצת כחול) עד שיהיו מהוהים ורכים. לכן כל קניה היא חיפוש, התלבטות ומחשבה.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: יש לי מעט בגדים, אז רובם עושים איתי את כל הדברים הקטנים שמרכיבים את היום שלי. עם חולצת הפסים שלי אני תופרת, רוקמת, קוראת ומתרגלת פילאטיס ויוגה. אפילו יצא לנו לישון יחד יותר מפעם אחת. רק לעבוד בגינת הירק עוד לא לקחתי אותה, אני עוד קצת חסה עליה.

>>> הבחירות של יפעת

yfat's stuff

01 עפרונות צבעוניים יפנים של "Irojiten" ,מצאתי אותם בהיבינו (חנות יפנית מושלמת). יש להם את הגוונים הכי יפים.פשוט ככה.
02 פיג'מה מכופתרת של j crew. הקיץ בקושי התחיל ואני כבר מתגעגעת לחורף. אין כמו פיג'מות בחורף. וגם פוך. אני יודעת שיש את הפיג'מה הזו גם בגירסאות קצרות, אבל בקיץ זה כל כך לא קשור, פיג'מות.
03 הספר The Velveteen Rabbitשל Margery Williams. הספר הזה גרם לי לרצות להכין צעצועים שיהיו מתישהו (עבור מישהו) זכרון ילדות וגעגוע.
04 טבעת נישואין דקה דקה בעבודת יד. העובי שלה הוא 0.8 מילימטר והיא הכי דקיקה ועדינה שמצאתי. היא גם התכשיט היחיד שאני עונדת.
05 סבון אורגני בריח ורדים. את הסבון (ועוד כל מיני תכשירי ניקוי מקסימים) יוצרת בלילות קונדיטורית חמודה מניו יורק.
אני לא משתמשת בבושם (וגם לא מתאפרת), הריח של הסבון הזה הוא ריח ורדים נקי ורך, והבקבוק יפיפה.

>>>
ויש גם: "שיר עצוב,מתוק,עדין ומר".

>>>
לכל חולצות הפסים בלוג