איך הכרנו: נתקלתי בדרמלוג׳יקה לראשונה אצל הקומסטיקאית שהייתי הולכת אליה לסדר גבות (לפני שנים, כשעוד גרתי ברמת אביב וכשעוד טרחתי לסדר גבות באופן קבוע), מערכת היחסים התהדקה כשהתחלתי לעבוד כעיתונאית לייף סטייל (זו דרך מצוינת לנסות כל מיני מוצרים של כל מיני חברות). מפה לשם כבר שנים אני מארחת על מדפי הקוסמטיקה מוצרים של דרמלוג׳יקה.
מה אני אוהבת בהם: החברה הוקמה על ידי אשה. מדברים על בריאות, לא מדברים על יופי. ללא מרכיבים כמו לנולין, אלכוהול, שמן מינרלי, צבעים או ריחות מלאכותיים, כלומר: הם היו מה שנקרא קלין עוד לפני שזה נהיה דבר. אין ניסויים בבעלי חיים והמוצרים (חוץ מארבעה) טבעוניים. כיאה לחברה שממוקמת ומייצרת בקליפורניה, הם מכווני קיימות.

>>>
.We're not pretty. Or beautiful. Or pampering. Or luxury
(מהאתר של דרמלוגי׳קה).

>>>
ממש כמו רון גורדון בנאמנות גבוהה, יש לי רשימת טופ פייב:

פילינג אורז Daily microfoliant
מוצר שהוא סלב עטור פרסים, כזה שנמצא ברשימות חובה של עורכות ביוטי. פילינג מאד עדין לשימוש יומיומי. אני אוהבת להשתמש בו בבוקר (אני מרגישה שהוא מעיר את העור) או אחרי אימון.

ג׳ל לחות Calm water gel
קרם הלחות היחיד שאני מסוגלת להשתמש בו בקיץ. הוא קליל, מותאם לעור רגיש ואדמומי (אדמומי היא מילה עדינה במקרה שלי) ומצליח לתת הרגשה קטיפתית גם בשיא החום (לפחות ברגע שאת מורחת אותו. ברגע שיוצאים מהבית, כבר שום דבר לא יעזור). אגב, מספיק להשתמש בממש ממש מעט ממנו.

קרם לילה Sound Sleep Coccon
גם פה מדובר בקרם במרקם ג׳ל (כן, מדובר בהעדפה) שלא מעיק על העור ובריח שכיף להרדם איתו (ואמור לעודד שינה טובה).

סרום לעיניים Biolumin Eye Serum
סרום עם ויטמין C שמתאים גם למי שלא אוהבת למרוח דברים מסביב לעיניים (אני!). המטרה העיקרית שלו היא להבהיר את האיזור, ולעניות דעתי הוא גם מצליח בזה. אני שמה ממש מעט ואת מה שלא נספג אני מורחת על גב כף היד, כי גם שם לא תזיק לי הבהרה. חוץ מזה אני אוהבת שבאתר רואים גבר משתמש בסרום הזה. הוא באמת נראה נטול כהויות מתחת לעיניים.

ניקוי פנים מקציף Special Cleansing Gel
מנקה, מחטא וגם מרגיע את העור. אני לא מתאפרת, אז אני לא יודעת להגיד כמה הוא אפקטיבי בתחום הזה, אבל בכל פעם שאני משתמשת בו אני נדהמת מהפער בין כמה שהוא עדין לכמה שהעור מרגיש נקי (אבל לא מיובש ומתוח) אחרי השימוש.

>>>
עוד כמה דברים:
1. זו לא רשימת מכולת, רק החוויה והעדפות האישיות לטובת מי שרוצה לנסות את דרמלוג׳יקה ולא יודעת מאיפה להתחיל. את שני המוצרים הראשונים ברשימה תמיד יש לי בבית. השאר הם פינוק כיפי.
2. הלינקים הם לינקים ריווחיים (אם תחליטו לקנות ותקנו דרכם, אני ארוויח).
3. יש גם מתנה: מי שתזמין ביותר מ-200 שקל דרך הלינקים האלה, תקבל גרסא מוקטנת (10 מ״ל, בערך בגובה של כוס פלסטיק חד פעמית מהסוג שגרטה לא סובלת) של הג׳ל לחות.

>>>
זה מזכיר לי משהו שסוזי מנקס כתבה לפני כמה שנים:
It isn’t good because you like it; you like it because it’s good

>>>
ידעתן שזה יבוא:
It's a mystery of human chemistry and I don't understand it, some people, as far as their senses are concerned, just feel like home