אפקט לויד דובלר (הגיבור של Say anything) הוא אפקט פסיכולוגי: כשאנחנו צריכות לקבל החלטות רומנטיות אנחנו משוות את מצבנו הנוכחי לאלטרנטיבה הרצויה.
אפקט לויד דובלר הוא גם שם של להקה מהניינטיז.

>>>
אפקט לויד דובלר יכול להסביר למה כשבלאשה ביקשו ממני לבחור בחור אחד מהמבחר של חתונה ממבט ראשון (ולנמק), בחרתי בדניס:

טים דניס
כן, הייתי יוצאת עם דניס. הבחירה הזו מחזירה אותי לתחילת הניינטיז, כשהסרט ״תלמה ולואיז״ יצא לאקרנים. אני זוכרת שצפיתי בסצנה עם בראד פיט והייתי בטוחה שעליתי פה על משהו: ״תראו את הבחור הנאה הזה״, חשבתי, ״בטח אף אחד לא יבין אותי, כי יש לי טעם מיוחד כל כך, נישתי אפילו, אבל יש לי תחושה שעוד נראה אותו״. לא קל להשלים עם העובדה שטעמך הייחודי יושב בול על הקונצנזוס, אבל אני מספיק בוגרת (שלא לומר מבוגרת) כדי לאמץ את התכונה הזו. מה לעשות, אני לא היפסטרית, להפך: אפשר לכוון את המיינסטרים דרכי.

הנה הסיבות – הכנראה לא מיוחדות כלל וכלל – שבגללן אני חושבת שהייתי שורדת עם דניס יותר מ-42 יום:
1. יש לו חתולה. אני מהנשים שצריכות גבר שמעדיף חתולים. גבר שמעדיף חתולים יודע להעריך אישה שצריכה ספייס, הוא יודע שהוא זה שיצטרך למלא את התפקיד הטיפולי בקשר, הוא זה שיצטרך לוותר על המקום הטוב בספה, הוא זה שיצטרך להגיד תודה על כל טיפת חום שתגיע לכיוונו. גברים שאוהבים כלבים (לא נזכיר שמות) הם סיפור אחר לגמרי ומתאימים לנשים אחרות לגמרי.
2. יש לו מה שקוראים בחמ״ר: ״גינונים״. גינונים, מי ישמע. נאמר זאת כך: הבחור מחונך. הוא יודע לפתוח דלת ולנהל סמול טוק. פעם היה מדובר בדרישות בסיס: שיידע להגיד לבריאות כשאת מתעטשת ושלא ייתן לדלת להיטרק לך בפרצוף, לא כי הוא גבר ולא כי הוא ג׳נטלמן, רק כי הוא אדם שמצליח להבחין שיש בעולם עוד בני אדם. 
3. הוא יודע להחמיא. הכנת סלט? זה הסלט הכי טוב בעולם. הנחת את הדואר על השולחן בפינת האוכל? עשית את זה בחן ראוי לציון. יש נשים שלא צריכות שירימו להן עשרים וארבע שעות ביממה, לצערי אינני נמנית עימן.
4. יש לו עמוד שדרה. מצב הרוח שלו לא מושפע ממצבי הרוח של מי שסביבו, וזו תכונה שאת – בעיקר אם כמוני, את מתנאה בקשת רחבה של מצבי רוח –  לומדת להעריך עם השנים.
5. הוא מאמץ בשמחה את תפקיד שר החוץ. יש מי שלא אוהבת את יכולתו של דניס לבדר תיירים אקראיים או מורים מזדמנים להכנת פסטה, אבל מבחינתי מדובר באוצר: אלה תכונות המצביעות בביטחון שמדובר בשר חוץ משפחתי בפוטנציה. הגבר שינהל את הקשרים עם העולם שבחוץ בזמן שאת תבדקי מה חדש בפייסבוק. הוא יציל אותך משיחות סרק עם נהגי אובר בארצות זרות, ייקח על עצמו לבדר בני משפחה רחוקים באירועים, יתקשר, מיוזמתו, להגיד להורים שלך חג שמח, והכי חשוב: לא יהיה לו אכפת להיות זה שמספר הטלפון שלו מופיע ברשימות הקשר של בית הספר.
6. יש לו קרובי משפחה עם בריכה. תהרגו אותי, אני אוהבת לשחות.

>>>
ידעתן שזה יבוא: