דברים טובים שיצאו מהתקופה האחרונה: הצלם והמעצב מתן שליטא צילם מהבידוד את אחותו, גאיה שליטא כץ (שמשחקת את הדמות האהובה עלי בסדרה ״גיבור אמיתי״ של אח שלי) עם כמה פריטים מקולקציית האביב של קארין איי. כל התמונות צולמו מהמרפסת שלו בקומה שניה. עוד על התהליך אפשר לקרוא בראיון איתו בפורטופוליו.

>>>
דברים טובים שיצאו מהתקופה האחרונה, ב׳: דורון רוזנבלום מתראיין לעין השביעית:

שאלה: נסח לי בבקשה, על אף הקלישאתיות שבשאלה, את תוגת הישראליות העדכנית – מודל 2020.
תשובה: איך אמר הפסיכיאטר שהתארח במלון של פולטי? "יש פה חומר לכמה ועידות, אבל אני בחופשה".

וגם זה משם:
בכלל, במשך השנים ירדה בעיני מאד-מאד קרנה של ה"דעה". מה זה דעה? מה איכפת לי מדעה, בעיקר אם אין בה איזו הארה מיוחדת או חידוש? אנשים מסוגלים ללעוס את "דעתם" כמו מצע מפלגתי במשך שנים על שנים, ומפליא איך הם לא משנים את האג'נדה שלהם במילימטר גם כשהעולם מתהפך. לכן, אגב, כל שנותי בעיתונות אהבתי יותר לכתוב משהו קומי-יצירתי, עם אמביוולנטיות וספקנות, מאשר מאמר פובליציסטי. מה שקרוי בתורת הספרות "להראות" ולא "להגיד".

>>>
ויש לי גם סיפור אישי עם יותר מדי מידע (וניימדרופינג):
בסוף שנות התשעים עברנו ממרכז תל אביב לרמת אביב. במרכז תל אביב (רחוב רמברנדט, אם אתן מתעקשות) גרנו בדירה חצי חוקית שהתחילה את דרכה כחדר כביסה על הגג. זו היתה דירה שנחשבה מוצלחת מאד ועברה בירושה בין חברים במשך שנים, אבל אי אפשר היה באמת לנעול את הדלת שלה והיא נהנתה מזרם מטפטף של שכנים שנהגו לעלות ולתהות אם הם יכולים להשתזף על הגג.
בכל מקרה, התחביב שלי באותם ימים היה לקרוא את מודעות הדירות להשכרה בעיתוניםֿ, וכך יצא שנקלתי יום אחד במודעה שכללה את התיאור המסקרן: דירה באיינשטיין עם נוף לים. איזה נוף לים יכול להיות באיינשטיין? תהיתי, והכרחתי את יריב לנסוע לשם. כך גילינו שאכן יש באיינשטיין דירה עם נוף לים. ודלת שננעלת, ובלי שכנים שמעוניינים להשתזף בתוכה. גרנו שם שמונה שנים.
במהלך שמונה השנים האלה יצאנו כמה פעמים בשבוע לראות שקיעה בחוף הצוק (כמעט מתחת לבית, אם כי לא בטווח המאה מטר), ובכל פעם שהגענו לשם ראינו את העיתונאי החביב עלינו, דורון רוזנבלום, יושב עם בת זוגו מטר מהמים, על שני כסאות קטנים וסביבם מפוזרים ספרים ועיתונים.
אני לא יודעת אם הלכנו לראות את השקיעה או את הרפרנס על נושא הזוגיות כפי שהוצג לנו על ידי דורון רוזנבלום.

>>>
באמת היה פה יותר מדי מידע הפעם, אבל ככה זה כשנהנים מעודף זמן.

>>>
I am easy to find