1

2

3

6

5

8

4

7

מחווה לכל התספורות שהיו לי בניינטיז.

>>>
הערה: אני יודעת, חלקכן הייתן טים ברנדה. הייתי שמחה להגיד שאני לא שופטת, אבל לצערי אני שופטת.

>>>
חמשת הרגעים הבלתי נשכחים מבברלי הילס 90210. טקסט שהופיע בלאשה לקראת עלייתה של סדרת האיחוד/מוקיומנטרי, איך שלא תרצו להתייחס אליה:

היתה תקופה בחיי שחייתי בברלי הילס 90210. כלומר, לא באמת חייתי שם, אבל חוויתי את הסדרה באינטנסיביות כזו, שלפעמים אני נזכרת בדברים שקרו לי, ואז מבינה שהם קרו לקלי טיילור. למעשה, אני משוכנעת שעל ערש דווי חיי יחלפו מול עיניי והם יכללו דירת חוף עם נוף לים בוניס ביץ׳. וכנראה שגם את חמשת הרגעים האלה:

1. סצנת הבריכה. קלי (בבגד ים שחור שלם) ודילן חוגגים את השיחרור של אבא של דילן מהכלא. ברנדה נעדרת כי ההורים שלה עוד לא הפנימו את העובדה שהם עברו לגור בחוף המערבי.
2. ברנדה מצטיינת במלצרות על ידי העמדת פנים שהיא מישהי אחרת, כזו שטובה במלצרות. שיעור לחיים שמי שהפנימה אותו תהיה טובה בכל דבר (או לפחות משוחררת מחרדת קהל).
3. נשף האביב, או: מי לבשה יותר טוב את השמלה הכי מכוערת שנצפתה על המסך בשנות התשעים? תשובה: קלי. או ברנדה. תלוי את מי אתן מעדיפות. בהמשך של אותו ערב שהתחיל ברגל שמאל, קלי נבחרת למלכת הנשף (צפוי) וברנדה ודילן עושים את זה בחדר במלון. מסקנה: השמלה לא משנה, מה שצריך לקרות, יקרה.
4. תמיד תהיה לנו פריז. ברנדה ודונה טסות לפריז לחופשת הקיץ, שם הן מצליחות להסתבך עם התפריט כי לברנדה רק נדמה שהיא יודעת צרפתית. בינתיים בבברלי הילס ביץ׳ קלאב העניינים מתחממים בין קלי לדין, מה שמוכיח שהכי טוב בבית ושכל מי שמתבאסת שהיא לא טסה לחו״ל בקיץ, לא מבינה מה עומד על הפרק.
5. ברנדון ודילן נלחמים על ליבה של קלי. ברנדון מתכנן להציע נישואים, דילן הולך על טיול מסביב לעולם. קלי בוחרת בעצמה. אם את נקלעת לסיטואציה דומה, אל תהיי קלי. תבחרי בדילן.

>>>
הפרק הראשון של הסדרה החדשה הוא כיף לא נורמלי. אחרי כמה דקות אפשר אפילו להצליח להתעלם מריבוי הבוטוקס והחומצות.
תהייה לגבי הטריילר הזה (שבטח כבר ראיתן): אני עדיין לא מבינה איך נוצרה הסיטואציה שגרמה לאנדריאה זקרמן *לרדת* במדרגות עם הקפה. אני חושבת שמעולם לא העלתי כוס קפה לקומה העליונה בבית. יש דברים שפשוט לא עושים.