7.6.19

01 השתחלתי לרשימת 35 משפיעניות הרשת של מגזין גו סטייל (זה עשה לי את השבוע ואת השנה. זו התמונה שהופיעה בגיליון. צילמה אותה נירית גור קרבי. אגב, הצילום התרחש באחד הימים החמים, בלי איפור, כמובן, ואחרי ארוחת צהריים)
02 שרשרת צדפים. עושה רושם שאי אפשר יהיה לעבור את העונה בלי זה
03 אוברול פשתן של everlane
04 Elia sandals
05 תיק קנבס בצבע מאצ׳ה
06 המלצה לשבוע הספר: אבל הלילה עוד צעיר של ליאת אלקיים.  הנה ציטוט אקראי (נגיד):

״במהלך רוב היום מערכת היחסים המשמעותית ביותר שאני מנהלת היא עם עצמך העתידית. שהילדה תגדל, שהמקרר יתמלא, שחשבון ההשקעות יתפח. מנסה לנחש אסונות, למזער נזקים, להכין את הקרקע. והנה, מכה בך אותה ההנאה השכוחה: הרגע כשלעצמו. החושים הפזורים. מגע הרוח שזרמה סביבך ודיגדגה באוזנך, תנועת האורותֿ. הירח היה חרמש קטן, היו דבוקות של כוכבים בשמיים ודבוקות של אנשים בטיילת.״

(הספר בנוי משלוש נובלות משלוש תקופות בחייה של אותה אישה. הקטע הזה הוא מהחלק השלישי, שנכתב בגוף ראשון על ידי הנשמה – או האלטר אגו – שמתבוננת בחוץ על מה ש״את״, גרסת הגוף, מעוללת, וזאת למרות שיקול הדעת הטוב שהיא יכולה ורוצה להציע לה).

>>>
עוד דבר שעשה לי את השבוע:
ליאת אלקיים הצטלמה לבית הספר לאופנה בלאשה. אחרי הצילומים היא סיפרה לי שהיא מרצה במכללת ספיר, שם היא מעבירה סדנה לכתיבת ביקורות תרבות. במהלך הקורס אחת הסטודנטיות כתבה עבודה על החיים ומה שלבשתי. היא קיבלה 95.

>>>
בראדלי שלנו עובר ימים קשים, אבל כולנו יודעות מה צריך לקרות עכשיו.