7

1

2

3

4

9

8

11

5

6

עשר התמונות שהכי אהבתי בתשע"ה, מתוך האינסטגרם של עצמי.

>>>
עשרה דברים להחליט שאת חייבת לעצמך בשנה החדשה (מתוך 21 החלטות שהופיעו בגיליון החג של לאשה, זה עם סופיה מצטנר על השער):

  1. להפסיק להשתמש במילה "חייבת". הניסיון של רובנו מוכיח שכשאנחנו חייבות, אנחנו לא עושות, או עושות בלי רצון, וכל מי שלמדה משהו על קארמה יודעת מה גורלם של מעשים שנעשו כשלא באמת רצית לעשות אותם. במקום "חייבת", נגיד: מאחלת. כמו במשפט: עשרה דברים שאת מאחלת לעצמך השנה.
  2. לחגוג יום הולדת. כמו שצריך, עם אורחים שאת אוהבת, תפריט החלומות שלך וקישוטים שזכרת להזמין מבעוד מועד מעליאקספרס (או השכלת להכין לבד).
  3. לבחון מחדש את השגרה שלך. לפעמים שינוי מאד קטן, יכול להתניע תהליכים גדולים. וב"מאד קטן" הכוונה באמת למאד מאד קטן. למשל: לצאת מהבריכה לא מהצד שנכנסת אליה. לענות פעם ביום לשיחה לא מזוהה. להגיע לעבודה דרך המדרכה שבצד השני. לקנות לעצמך פרחים ביום שלישי.
  4. להשתדל להקפיד על חוק החמישה. לא אוכלים מזון שברשימת המרכיבים שלו יש יותר מחמישה מרכיבים. לא לובשים יותר מחמישה פריטי לבוש בפעם אחת. לא עושים יותר מחמש תכניות בשבוע (לא מתחברת לחוק החמישה? אין בעיה, תמציאי לעצמך חוק אחר. התנאי היחיד הוא שזה צריך להיות חוק שיפשט לך את החיים, לא יסבך אותם).
  5. להיות יותר בטבע. הטבע הזה, כמו ספורט, קשה נורא להביא את עצמך לשם, מספק מאד להיות שם. תשאלי את עצמך: קרה פעם שיצאת ליער, הלכת לים בשקיעה או רבצת על הדשא ליד נחל, והתחרטת על זה?
  6. לקנות פחות. אם את בת יותר מ-35, אפשר להמר די בביטחון שכבר יש לך את הכל החפצים שאדם זקוק להם כדי להעביר גילגול שלם. את לא באמת צריכה עוד דברים. אוקיי, זה לא אומר שאת לא רוצה עוד דברים. זה בסדר גמור, אבל לפני כל קניה תשאלי את עצמך: אני באמת צריכה את זה? כמה פעמים נראה לי שאשתמש בזה? איפה אני מתכננת לשים את זה? כמה שעות משארית חיי אני מתכננת לבלות בלנקות את זה?
  7. לדלל את מספר האפליקציות בסמארטפון. מספק כמו לארגן מגירה, ואפשר לעשות את זה בלי לקום מהספה!
  8. להתעלם מהווייז. הווייז הזה, כל מה שהוא רוצה זה להביא אותך הכי מהר למקום שאת רוצה להגיע אליו. הוא לא מבין שהכי חשובה הדרך.
  9. לטעום משהו שאף פעם לא טעמת. אלא אם מדובר בקצפת. אם עד עכשיו לא טעמת קצפת, הכל בסדר, אין טעם להתחיל עכשיו.
  10. לשנות את הסיסמא של המחשב. אבל הפעם, במקום לבחור שוב בהרכב משונה של מספרים ואותיות, תבחרי מילה שמייצגת את מה שאת מאחלת לעצמך בשנה הקרובה. למשל: לנשום.

>>>
.I am and always will be the optimist
The hoper of far-flung hopes and the dreamer of improbable dreams

(ד"ר הו, עם הצעת הגשה רגשית לשנה החדשה)

>>>