3

6

2

4

5

צילומים של אנני ליבוביץ' לגיליון הוליווד של הוניטי פייר (דיאן קיטון הלבישה את עצמה, כרגיל).

>>>
מדריך לצופה בסיקורים הישירים מהשטיח האדום שלפני טקס האוסקר (התפרסם במדור שלי בלאשה):

1. נאמנות. אין ברירה, צריך לבחור ערוץ אחד ולדבוק בו. כל האופציות סובלות מאותם חסרונות: העדר תירגום ושפע מרגיז של פרסומות ופרומואים (שעד סוף הערב מובטח שתדעי בעל פה).
2. שטיח אדום רואים בלייב. זה לא קל, אבל אף אחד לא הבטיח לך שזה יהיה קל.
3. עיניים על המסך בכל עת (אין לדעת מתי יצוץ משהו מעניין בפינה של הפריים), מי שחייבת הפסקת פייסבוק או קנדי קראש, תוכל לנצל את הרגעים המיותרים בהם גברים מתראיינים (היה מאד קשה לבחור טוקסידו שחור, נכון? ספר לנו על זה), וכשהשף מפרט את הרכב התפריט שילווה את הערב (ריזוטו. ועוד כמה דברים. הפסקתי להקשיב, אבל עברתי שלב בקנדי קראש).
4. נא להתלבש בהתאם. להתלבש בהתאם = ללבוש פיג'מה נוחה ולהתאבזר בשמיכת טלוויזיה רכה. הכוכבות מקדישות לעניין שעות ארוכות, המינימם שאנחנו יכולות לעשות זה להקדיש לנושא מספר זהה של דקות. או שניות.
5. כיבוד קל. תהיה מי שתאמר שאין סיבה אמיתית לאכול אחרי חצות, אבל הניסיון מוכיח שאחרי שהכוכבת השניה תספר שהיא לא אכלה כל היום והיא לא תאכל עד אחרי הטקס (כי זאת יש לדעת: הארוחה הטקסית הכולל ריזוטו מוגשת בזמן שכולנו מבלים על השטיח האדום. כשהכוכבות יגמרו להצטלם וייכנסו סוף סוף לאולם, בדיוק יפנו את הצלחות של הקינוחים), את תתחילי להיות רעבה מתוך הזדהות.

>>>
People who make lots of money at what they do should just shut up about it
(דברה ווינגר, אחת שיודעת)

>>>
זוכה פרס האוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר ב-1962 ובכל הזמנים, הוא:

https://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iOn88