הפתעה!
This Anti-Trend Piece Is Already One of the Biggest Buys for Fall

כותרת מ-who what wear המכריזה על טרנד הגופיות. בתמונה: גופיה בתצוגה של בוטגה ונטה (היא כיכבה גם אצל פראדה וקלואה).

בשבוע האופנה במילאנו (מהאינסטגרם של הסרטוריאליסט)

טל מדינה והגופיה בבילוי משפחתי.

מתפקדת יפה בצמוד להאשטג #coastalgrandma (באינסטגרם של קלסי צ׳פמן).

עם דגמ״ח, במראה עברתי-למדי-ב׳.

הבטחה לקרירות (באינסטגרם של st agni).

>>>
שעתה היפה של הגופיה
(התפרסם במקור בטור שלי בלאשה)

ב-2020 העולם נכנס לבידוד למשך שנתיים, וכשיצאנו סוף סוף מהבתים גילינו שהאנושות התחלקה לשניים: אלה שבילו את הזמן בהתמקצעות בתחום הכנת לחם מחמצת ואלה שהקריבו את עצמם על מזבח הסלף-קר. חברי הקבוצה השניה אימצו טקסים מטקסים שונים, רובם ממוקדים בהרגעת הנפש ובהפיכת העור והשיער לרכים ומבריקים תוך מרדף אחרי טרנדים עם שמות מפתים כמו ״שיער של עשירות״ ו״עור דולפין״ . עכשיו, מי מאיתנו שהשכילו לנצל את המגפה כדי לייצר לעצמן מאפיינים פיזיים זוהרים כל כך כמו עור דולפין, האם לא רק הגיוני שיהיו מעוניינות לתת להם את מרכז הבמה? תשאלי את עצמך: אם היה לי עור דולפין, האם הייתי זורקת על עצמי בנונשלנטיות חולצת ג׳ינס? לא ולא. אם היה לי עור דולפין הייתי לובשת גופיית סבא לבנה לכל אירוע שאי אפשר להגיע אליו בביקיני. זה מה שהייתי עושה. 

כתבתי פה בעבר על עקרון ההכבדה ועל הקשר שלו לטרנדים שבמבט ראשון קשה לנו להבין את סוד קסמם, אבל הנה תזכורת למי שהיתה בטיקטוק בזמן הזה:
עקרון ההכבדה הוא עקרון שניסח הזואולוג הישראלי אמוץ זהבי, לפיו חיה מאמצת התנהגות שעל פניו נראית לא משתלמת כשמטרתה היחידה היא בעצם להראות שהיא יותר טובה מאחרים. דוגמה קלאסית תהיה הטווס, שסוחב אחריו זנב לא פרקטי בעליל רק כדי לסמן לכל מי שמתעניינת שהוא יכול לעמוד בזה.
גופיות סבא, כפכפי אצבע (עליהם הכריזו לאחרונה ב׳ווג׳ שהם ״הבירקנשטוק החדשים״), סניקרס עצומים בגודלם, טרנינגים, מכנסי דגמ״ח, חליפות יוגה – כל אלה מככבים עכשיו באינסטגרם, על מסלולי התצוגה ובאמצע הרחוב במנהטן כאילו כל מטרתם להראות לנו מי צריכה להתעניין בנושאים כמו שמלה-שחורה-קטנה-גזורה-היטב ומי יכולה לזרוק על עצמה גופיה לטובת אירוע שטיח אדום.

>>>
בתור אחת שאפילו לא ישנה עם גופיה מטעמי ויסות, אומר רק ש:
> השנה היא 2022 ולאף אחד לא צריך להיות אכפת מה אחרים חושבים על איך שהוא/היא נראות בגופיה. יותר מזה, אם אתן אלה שאכפת להן מאיך שאחרים נראים (נגיד, כשהם לובשים גופיה), העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכן זה לשמור את הדעה הזו לעצמכן, כי טרנד הבודי ניוטרל חזק יותר מטרנד הגופייה (והוא גם מתגמל יותר מבחינה רוחנית. נסו לכמה ימים לא להתעניין במה שזרים לובשים, זה משחרר מאד).
> לא באמת צריך עור דולפין כדי ללבוש גופיה וכולנו יודעות עמוק בלב שיותר נעים לבלות את אוגוסט בגופיה וכפכפים מאשר בחליפה מחויטת ועקבים.

>>>