חלק מכוכבי רשימת הקניות הקבועה. בשיתוף סופר-פארם

כתבתי פה בעבר פוסט על חומרי הגלם של ארון הקוסמטיקה: מוצרי ה-under shelf, אלה שהם אולי לא מספיק פוטוגניים לאינסטגרם, אבל עובדים קשה על בסיס יומיומי. כיכבו שם: קרם גוף שעוזר לי לשכוח שבעצם יש לי עור יבש ורגיש, דאודורנט של וישי (שגורם לי להאמין שאני למעשה אדם לא מזיע, אמונה שהמציאות מאתגרת בכל פעם שאני מנסה לעבור לדאודורנט אחר), משחת שיניים של מארביס וגיישנית (מילה מצחיקה מאד שהוצמדה למוצר יפני גאוני). הרשימה המקורית אבדה במעבר לאתר החדש, אבל מאז הספקתי להרחיב אותה, להוסיף לה עוד כמה מוצרי בסיס ואפילו להצמיד לה הנחה חד פעמית.

אז איך זה עובד:
10% הנחה על רשימת הקניות שלי (הרשימה המלאה בלינק הזה) עם הקוד SHELLYG10
הקוד יהיה בתוקף באתר עד ה-27/8 בחצות
כולל כפל מבצעים (!!!), עד ארבעה מימושים למוצר

>>>
הכי טוב להיכנס לרשימה ולראות לבד מה היא כוללת, אבל הנה כמה המלצות:

01 דאודורנט 48 שעות של Vichy – כאמור, הדאודורנט ששכנע אותי שאני כנראה פשוט לא בן אדם שמזיע, עד שאני נאלצת להסתדר בלעדיו מדי פעם רק כדי לגלות שזו לא אני, זה הוא.
02 קרם גוף של א-דרמה – זה התחיל מהמלצה של רופא עור לאחד מילדיי הרגישים, והמשיך למערכת יחסים ארוכה. זה קרם שצריך להיות בסל התרופות.
03 שמפו לקרקפת רגישה – אם כבר עלינו על גל הרגישות, השמפו הזה עוזר לי לצלוח את הקיץ, הזיעה והכלור.
04 השמן היבש הקלאסי של nuxe – השמן שהוא רב מכר ותיק בבתי מרקחת צרפתיים, אהוב על סלבס כמו ג׳ניפר אניסטון וסקרלט ג׳והנסון וממשיך להיות טרנדי גם כשהשנים חולפות (הנה כתבה עליו ב-who what wear מלפני שלושה חודשים). ברשימת הקניות שלי תמצאו גם גרסה מנצנצת שלו.
05 ג׳ל הגנה שקוף לפנים – מעולה גם למי שמתקשה עם קרמי הגנה.
06 הגיישנית – רצועת מסג׳ יפנית למקלחת (ובעברית: ליפה) עטורת פרסים משנות השישים שממשיכה לככב כי היא פשוט טובה. בניו יורק מגזין נכתב עליה ש״היא הפכה את העור שלי לחלק יותר מדולפין״. יש לה אפילו ערך בויקיפדיה. אני חשה צורך להזהיר שזה לא מוצר שעושה נעימי. כמו כן, הוא מיועד לגוף, לא לעור הפנים.

>>>
משהו קטן לסוף השבוע: פלייליסט קאברים שנקרא ״השמיכה״ (הבנתן?) של עמרי רונן ב-eco99.
זה משם:

Don't look at it like it's forever
Between you and me, I could honestly say
That things can only get better