קיץ, כפי שאני מדמיינת אותו במאי | linenfox

>>>
זה עוד פוסט משוחזר מהארכיון אחרי שאיכשהו לא שרד את המעבר לאתר. זה אומר שכתבתי אותו ב-2021. זה אומר שהוא נכתב לפני השבעה באוקטובר 2023. זה אומר שהוא נכתב על ידי מישהי שאני מכירה מרחוק, ככה שלום-שלום. ובכל זאת, הנה הוא, בשביל הפרוטוקול.

>>>
ברוכה הבאה לקיץ, העונה שמשנה אותך
(התפרסם במקור בלאשה)

אנשים מדברים הרבה על הצורך להמציא את עצמך מחדש אחת לתקופה. אני לא צריכה להמציא את עצמי מחדש, שהרי ממילא יגיע הקיץ ויעשה לי שינוי אישיות מהיר באמצעות העלאת הטמפרטורה. לפני שלוש שנים בילינו את הקיץ בסן פרנסיסקו, שם כולם מחייכים אלייך ברחוב והסיכוי היחיד להיקלע לוויכוח הוא בצמתים בהם יש זכות קדימה לרכב שהגיע ראשון, הו אז את צפויה לבזבז זמן בניסיון להיות יותר מנומסת מהנהג השני: אדוני הגיע ראשון, לא, גבירתי הגיעה ראשונה, לא, אדוני היה כאן קודם, אני בטוחה, לא, גבירתי, נראית ממהרת, אני אוותר. ובכן, כל זה השתנה כשלעיר הגיע גל חום לא צפוי. 24 השעות הראשונות עוד עברו איכשהו, אבל ביום השני כבר התחילו להישמע צפירות בכבישים ובהול פודס נצפו אנשים מנסים לעקוף בתור. מה אמרתי לכן? שינוי אישיות מהיר באמצעות העלאת טמפרטורה. 

מי אהיה כשהחום יעלה מעל שלושים מעלות והלחות תנסה לשבור את תקרת הזכוכית של המאה אחוז?

על סמך שנים קודמות ניתן להמר ש:
1. האישה שהעדיפה סגנון מינימליסטי ובגדים מחויטים? נעלמה. אין לדעת לאן. הותירה מאחוריה ארון לא רלוונטי ואת מקומה תפסה חובבת מידברן עם העדפה לשמלות מתנפנפות מבד כותנה הודי (עם הדפס!).
2. מי זו האישה הזו שמקפידה ככה על פדיקור? ועוד על לק ג׳ל? איפה היא הסתתרה כל החורף?
3. שיער חלק זה נחמד מאד, אבל האני-הקיצית מגיבה קשה למכשירי חשמל שמתכננים ליישר את השיער באמצעות חום. ״שיער גלי זה  נפלא״, היא טוענת, והאני של החורף לא נמצאת פה כדי להתווכח איתה.
4. האני החורפית חיבבה קרם פנים, האני הקיצית מעדיפה סרום.
5. האני החורפית לא התאפרה, האני הקיצית יודעת איפה המסקרה.
6. האני החורפית הצליחה להקפיד על צעידות יומיות, האני הקיצית זרקה לפח את ההרגל הזה והיא לא מסתכלת לאחור.
7. האני הקיצית לא מפחדת לבלבל את האלגוריתם של נטפליקס. אז מה אם קודמתה על הספה העדיפה קומדיות רומנטיות וצפתה שוב ושוב בכל העונות של בנות גילמור. האני הקיצית הגיעה לפה מצוידת בטעם משלה והיא לא חוששת להשתמש בו: היו שלום לורליי ורורי, ברוכות הבאות סדרות אקשן ומדע בדיוני.
8. האני החורפית אהבה להסתובב ברחובות תל אביב וחשבה שהם מלאים השראה. האני הקיצית לא מוכנה להיכנס לעיר בין יוני לנובמבר ״מרק הוא מזון, לא מקום מגורים ובילוי״, היא טוענת.
9. למרבה המזל גם האני החורפית וגם האני הקיצית אוהבות להיות בבית.

זהירות, אם גם את מחליפת-אישיות-עונתית, את צריכה לעמוד על המשמר ולא לתת לאני הקיצית שלך לקבל החלטות שישפיעו על האני החורפית שלך (ולהפך). בשום פנים אל תחליטי למסור לתרומה את אוסף הז׳קטים של גרסת החורף שלך, ואל תרגישי מספיק בטוחה לקבל החלטות מרחיקות לכת בתחום עיצוב הפנים (אפשר לגלגל שטיחים, לא כדאי למסור אותם).

>>>
having said that, את היומיים האחרונים הקדשתי למיון וסידור הארון, כי אם שום דבר לא מעורר בי שמחה, למה לא לנצל את זה לטובת חיים עם פחות בגדים. וכשנחזור לשמוח, מתישהו, זו תהיה סיבה מספיק מוצדקת לקנות מחדש את מה שאולי נמסר עכשיו בטעות.

>>>
את כוכב נופל את קרן אור
מתוך החושך השחור
למצוא פינה
לחזור הביתה