01 דורין פרנקפורט וקרינה יצרו ארבע חולצות טי בשחור לבן, כולן מבוססות על קולקציות של דורין מהאייטיז והניינטיז
02 הנחות על היינות האדומים ב-Asis Wild Wines, ויש גם מכירה בסטודיו עד ערב החג. היין שבתמונה הוא של יודית בק, וזה מה שנטלי מעסיס אמרה לי עליו (אפשר להקשיב לה שעות כשהיא מדברת על יינות): ״כולם אוהבים את יודית בק, האשה והאגדה. היא ממחוז בורגלנד באוסטריה, יורשת דור שלישי של היקב והפכה את כולו לביודנימי במו ידיה. זה יין אדום קל, פריך ורענן, עם הרבה פרי אדום וחמיצות נעימה, מושלם לשתות קצת צונן ומתאים לכל עונות השנה.״
03 הטבעת שהפכה אותי לאחת שהולכת עם טבעת על הזרת (אם אתן בדיוק בחיפוש אחרי תכשיט אמיתי מזכירה שיש 10% הנחה עם הקוד SHELLY10)
04 בשישי ושבת: סטודיו פתוח ב-NoW , כולל בראנץ׳ מבוסס מתכונים מהבלוג של עירית בירן (רק בשבת)
05 אביב בבית: נר בריח יסמין
06 בדיוק העונה הנכונה לטרנץ׳ הדקיק של צוקר

>>>
יש תרגום חדש של גילי בר-הלל סמו להתפסן בשדה השיפון ואני מרגישה כאילו אני קוראת אותו בפעם הראשונה (שזה הגיוני כי לא קראתי אותו מאז התיכון):
״ההוא מהצי ואני אמרנו זה לזה שהיה נעים להכיר. וזה תמיד הורג אותי. אני תמיד אומר ״נעים להכיר״ לאנשים שבכלל לא נעים לי שהכרתי. אבל מוכרחים להגיד דברים כאלה אם רוצים לשרוד״.

>>>
וזה מה שגילי בר-הלל סמו אמרה בראיון לכלכליסט על התרגום של הספר (וזה בדיוק מה שאני מרגישה כקוראת בת חמישים):
"בשבילי זה היה הבדל מאוד גדול לקרוא אותו כנערה ולקרוא אותו כאמא. אני אמא שמזדעזעת מההזנחה של הילד הזה. גם הנורמות של ההורות השתנו: איך ההורים שלו נותנים לו? הוא מעשן בחדר של אחותו בת ה־10 וגם היא מנסה — והאמא שנודע לה על כך לא אוהבת את זה אבל כמעט לא מגיבה. עצם זה שנער יכול לצאת ממוסד הלימודים ולהסתובב שלושה ימים בלי שאף אחד יידע איפה הוא. ומה קורה לו בשלושת הימים האלה? הוא מוכה פיזית שוב ושוב, מותקף מינית, מבזבז את כל כספו, מעשן שלוש חפיסות ביום, שותה אלכוהול, תופס דלקת ריאות ולאט לאט מתחרפן: יש לו מחשבות אובדניות והתקפים פסיכוטיים. בתור נערה פחות הבנתי מה מתואר. בתור אמא אני נחרדת".

>>>
שבט דור ה-X בטח ניחשו שאחרי הולדן קולפילד יהיה פה שיר של ג׳ון לנון.

people asking questions
Lost in confusion
Well, I tell them there's no problem
Only solutions