תמונות של מוצרי הקוסמטיקה שלי בעודם מבלים בבית, בחדרי מלון ובדירות איירבינבי.

>>>
לפני כחודשיים דלפה לרשת רשימת המוצרים שג׳ניפר לופז דורשת שיחכו לה על כל סט צילומים. מדובר ברשימה מפורטת של תשעים מוצרי טיפוח, כולל סבונים ומוצרי היגיינה דנטליים, לא כולל מוצרי איפור. הרשימה הסעירה את דימיונה של עורכת הביוטי בלאשה והכתבות נשלחו לספור את המוצרים שהן *באמת* משתמשות בהן. כך גילינו שתמר איל להב נותנת פייט נאה לג׳יי לו עם 55 מוצרים, מרב פרנק הוכברג (עורכת הסטייל) מפגינה צניעות ואיפוק עם פחות מעשרה וכל השאר נעות איפשהו באמצע. אני ספרתי 26 מוצרים. זה הטקסט שכתבתי לפרויקט הזה:

אני זוכרת שפעם דיברתי עם ישראלי שגר בחו״ל וניסה להביא זמר ישראלי מפורסם להופעה מול הקהילה היהודית. ״את לא מבינה איזו רשימת דרישות הוא העביר לי״, הוא התלונן, ״מה הוא רוצה?״, ובכן: הוא רוצה להישאר בבית. אתה זה שרוצה שהוא יחצה ימים ויבשות כדי לבדר אותך, אז קח את הרשימה ותתחיל לעבוד. מה אני מנסה להגיד? רשימת התשעים פריטים של ג׳ניפר לופז אולי נראית ארוכה ומוגזמת ממבט הראשון, אבל אני מבטיחה לכן: אם מישהו היה מנסה להוציא אותי מהבית נגד רצוני זה היה נגמר ברשימה של תשע מאות פריטים.
בינתיים, מאחר ואיש לא מעוניין בי עד כדי כך, אסתפק ברשימה צנועה, מינימליסטית כמעט, של 26 מוצרים שבלעדיהם אני מתקשה לתפקד או להראות כמו שאני רגילה להראות. כמובן שכל נסיעה לחו״ל מוכיחה שגם את הרשימה הזו אני מסוגלת לצמצם בחצי, אבל התכנסנו פה לטובת האמת היומיומית, גם אם היא לא בהכרח מחמיאה.
הנה הם:
משחת שיניים (ספציפית, ולא משנה איזה מבצע יש על אחרות), מברשת שיניים, חוט דנטלי על קיסם, מברשת שיער, סבון (ספציפי, כמובן), שמפו (עם שמן עץ התה, אני חייבת להמליץ לג׳יי לו), מסכה לשיער (במקום מרכך), רצועת מסג׳ יפנית למקלחת, סמרטוט רצפה מיקרופייבר שנקנה מראש כדי לתפקד על תקן מגבת לשיער (אתן לא מאמינות איך זה סופג), מקלונים לניקוי אוזניים, קרם גוף לעור רגיש, פילינג אורז לניקוי הפנים, קרם עיניים (על בסיס ג׳ל), קרם לחות, רולר רוז קוורץ (השנים הופכות אותך למפונקת), קרם הגנה (רק לימים שאני מתכננת לבלות מחוץ לבית), סרום לשיער, מברשת שיער שמיישרת את השיער (כשהשיער יתייבש), בושם, קרם רגליים, טיפות עיניים, קרם ידיים (אחד בתיק, אחד ליד המחשב), סבון ידיים (ספציפי) ליד כל כיור שבנמצא, קרם לילה, ספריי מעודד שינה שמשפריצים על הכרית. בקטנה. 

>>>
אני מנחשת שרק השיער של ג׳ורג׳ מייקל דרש לצרף יותר מ-26 מוצרים לחופשת הסקי הזו: