כמה ניסים קטנים שקרו לי בנובמבר (מוזמנות לאינסטגרם)

>>>
נס קטן היה כאן (ולפעמים זה כל מה שצריך). מתוך פרויקט ניסים קטנטנים לכבוד חנוכה בלאשה:

ניסים קורים כל הזמן. זו עובדה מדעית. למעשה, על פי החוק שטבע המתמטיקאי ג'ון ליטלווד, כל אחת מאיתנו יכולה לצפות לנס פעם בחודש. איך ליטלווד הגיע לחישוב הזה? נס הוא ארוע חריג שקורה בהסתברות של אחד למיליון, וסטטיסטית כל אחת ואחד מאיתנו אמורים לפגוש הסתברות כזו פעם בחודש. אם את מרגישה שליטלווד מגזים, יכול להיות שאת צודקת. את צודקת בגלל אנשים חמדנים שכמותי, שחוגגים נס בערך פעם ביום. או לפחות פעם בשבוע. מצאתי חניה? נס. לא מצאתי חניה, אבל היה מזג אוויר נאה? נס גלוי. קמתי בלי חשק לצאת מהבית ובווטסאפ חיכתה הודעת ביטול של הפגישה הצפויה? הללויה.
ניסים שאני מחבבת במיוחד הם ניסים המשלבים טקסטיל. נכון, לאנשים שמאריכים בסיפור ה"איך הנעליים האלה הגיעו לידיי" שמור מקום בגיהנום סמוך לאנשים שאוהבים לספר על מה הם חלמו בלילה ("מה את חושבת שזה אומר?"), אבל זה לא סיפור על איך הטרנץ' הזה הגיע לידיי, זה סיפור על נס:
באחד מימי הצילום למדור בית הספר לאופנה נתקלתי במעיל טרנץ' מושלם שעלה כמאתיים שקל. זה כבר סוג של נס. למרבה הצער המעיל הגיע במידה סמול בעוד שאני מגיעה במידה לארג'. לא התייאשתי, ובעקבות הוראותיה של תמי ארד ברקאי, סטייליסטית וצדקת, פניתי לסניף הרשת בקניון איילון.
הרשת המדוברת היתה אחת מאותן רשתות שאי אפשר למצוא בהן את הידיים והרגליים, כך שלא ביזבזתי זמן וחיפשתי מוכרת שתעזור לי. "אני מחפשת מעיל טרנץ' ארוך ודק." אמרתי למוכרת. היא הינהנה בחביבות ושאלה: "מה זה טרנץ'?", ניסיתי להסביר, ומוכרת שניה שמעה את השיחה והפנתה אותי למוכרת שלישית ש"מבינה בדברים כאלה." המוכרת השלישית אמרה שהיא אכן זוכרת במעומעם משהו כזה, אבל היא לא יודעת אם נגמר, או שמעולם לא היה, או שטרם הגיע, או שאולי בסניף אחר או שלעולם לא. בעודי מתחילה להרגיש גל ייאוש מטפס במעלה בטני, אני שמה לב לערימת ענק של בגדים הממתינים לסידור מחדש על אחד השולחנות. מתוך הערימה, אני מבחינה בעיני נץ המגובות בהשגחה עליונה, מציץ קצה של חגורה בצבע שנראה מוכר. ביד רועדת אני מתחילה למשוך את החגורה. בעקבות החגורה מתגלה טרנץ' שלם. הטרנץ' המדובר. במידה לארג'. אין ייאוש בעולם כלל וניסים קורים לפחות פעם בחודש, בעיקר למי שמוכנה להוריד סטנדרטים.

>>>
There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle
(זה היה אלברט איינשטיין, עוד חמדן ניסים ידוע)

>>>
Me, I'm just the lucky kind
Love to hear you say that love is luck
And, though we may be blind
Love is here to stay
And that's enough
To make you mine

https://www.youtube.com/watch?v=QPnTy0Ef2G0