השורה הראשונה בתצוגת האביב של ברברי, 2022. מכתבה בהרפרס בזאר

כפכפי האצבע נחשבים לאחד הטרנדים הגדולים בתחום הנעליים לקיץ 2024. מתי הם לא נחשבו לאחד הטרנדים הגדולים בתחום? תשאלי, ובצדק, שכן כמו שכל מי שיש לה קצת קילומטראג׳ על הכדור יודעת: הם חוזרים כל קיץ וכל קיץ הם תופסים את עורכי.ות המגזינים מופתעים.ות.
לא יכולתי שלא לתהות: האם הם מופתעים כי הם מתגוררים באיזורים בהם עונת הקיץ כל כך קצרה, שהכפכפים לא מצליחים להיצרב בזיכרון? או שאולי הם רק עושים את עצמם מופתעים כשהם מגלים שקיילי ג׳נר – שוב – ארזה כפכפי אצבע לחופשה?

הנה מה שכתבתי ללאשה על הטרנד המפתיע הזה בפעם הקודמת שהם ״חזרו ובגדול״ (אביב 2022):

״כפכפי אצבע הם הבירקנשטוק החדשים!״ הכריזה ממש עכשיו כותרת ב׳ווג׳ האמריקאי, כאילו שמישהי מאיתנו ישבה וחיכתה לאישור מפרנסי הסטייל לפני שהיא שולפת את כפכפי הגומי שלה כשהעסק מתחיל להתחמם. יכול להיות שבבירות האופנה מבינים רק עכשיו את מה שאנחנו ידענו תמיד? שהכל פייר באהבה, מלחמה וחמסין? יכול להיות שהעולם כולו לומד מאיתנו איך עושים שכונה? למתעקשות לקרוא את האותיות הקטנות נגלה שכשב׳ווג׳ אומרים ״כפכפי אצבע״ הם למעשה מתכוונים למיני פרשנויות נוחות פחות ויקרות יותר על הנושא: לא בדיוק ההוויאנס שבנית עליהם, אלא יותר כפכפי פלטפורמה ב-925 דולר של המותג הנחשק The Row. קנדל ג׳נר, האושיה שעליה נבנה הטרנד, הספיקה כבר לדשדש מתחילת השנה בשלושה דגמי כפכפי אצבע שונים, והיי, האביב רק התחיל. מי שרוצה לצלול לטרנד הזה ״כמו שצריך״ (ב-2022 אין כזה דבר ״כמו שצריך״ בתחום האופנה, את ה״כמו שצריך״ השארנו לענף הבישול) תעדיף כפכפי אצבע מפונפנים עם עקבים מיוחדים – פלטפורמות או קיטן הילס. מי שנאמנה לכפכפים השטוחים הישנים שלה, אלה שאפשר גם להתקלח איתם במקלחות צבאיות וגם לצאת איתם לבלות בערב אוגוסט חם, תמשיך בשלה ותכריז: אני רק מקדימה את זמני.״

מיותר לציין שגם ב-2024 מובילי הטרנד הם המותג the row ומישהי ממשפחת ג׳נר, כי ככה זה.
עדכונים ל-2024: אפשר לנעול אותם לכל מקום, ועדיף לבחור במינימליזם (שחור, לבן, חום).

01 כפכפי אצבע שחורים מינימליסטיים בתצוגת האביב של מייקל קורס ב-2018 (מ.ש.ל)
02 כפכפי גינזה הנחשקים של the row
03 קלאסיקה מקומית של גרטנבנק
04 הכפכפים משיתוף הפעולה של נילי לוטן ו-tkees
05 ווייב של גינזה, אבל הם של alohas בסטורי
06 כפכפי אצבע משולבים כבדרך אגב בלוקבוק של st. agni
07 גם בקיץ 2023 כפכפי אצבע שלטו בתצוגה של the row (הפתעה!)
08 הוואינס שחורים דגם טופ (הדגם הרחב)
09 הגרסה של st. agni שתמיד מצליחים לקלוע בדיוק לטעם שלי

>>>
טיילור סוויפט נקלעה לסיטואציה: ג׳ייסון קלסי, האח של החבר שלה, ידוע בחיבתו לפליפ פלופס (בכל מזג אוויר. הוא הסביר פעם שהוא פשוט לא אוהב להתכופף כדי לנעול נעליים אם הוא לא חייב), ויש מי שאומרים שהוא ההשראה לאחד הצילומים שליוו את יציאת האלבום האחרון שלה שבו היא מופיעה עם כפכפים (צריך ממש להתאמץ כדי לראות אותם).

אם תמקדו את המבט ממש טוב תראו שטיילור נועלת כפכפי אצבע

השיר האהוב עלי מהאלבום הזה.

I cry a lot but I am so productive, it's an art
You know you're good when you can even do it
With a broken heart