שלושה סרטים לראות (שוב) בסלקום ביום כיפור (השמועה אומרת שה-vod יעבוד כרגיל):

>>>
01 Home Again / כולם חוזרים הביתה
סרט של היילי מאיירס-שייר, הבת של ננסי מאיירס, כך שאפשר להתייחס אליו כסוג של סרט של ננסי מאיירס. כלומר: זה סרט שהבית ועיצוב הפנים הוא מהכוכבים הראשיים שלו. העלילה היא רק תירוץ להצגת שפע כריות נוי, סלסילות, ספרי עיצוב וכסאות מטבח כמו שיש לי בפינת האוכל. כל זה מתרחש בבית היסטורי יפיפה בקליפורניה עם ריס ווית׳רספון בתפקיד הראשי וקנדיס ברגן בתפקיד אמא שלה.

>>>
02 Mean Girls / ילדות רעות
הקומדיה של טינה פיי שהפכה לסרט קאלט ושתחגוג בקרוב יום הולדת 20. סרט שאם ראיתן תשמחו לראות שוב ואם לא ראיתן כדאי שתראו כדי שתבינו התייחסויות רשת הקשורות ללבישת ורוד בימי רביעי, תאריכי מפתח כמו השלישי באוקטובר (זה מתקרב) והתייחסויות לדמויות עלומות בשם ״גלן קוקו״.

>>>
chef / שף
קומדיית פיל גוד של ג׳ון פאברו שכתב, ביים והפיק, שלוש עמדות מפתח שאיפשרו לו ללהק באמינות לתפקיד הנשים בחייו את סקרלט ג׳והנסון וסופיה ורגרה. שימו לב שמדובר בסרט אוכל כך שלא יתאים אם אתן צמות (משחקים שם בתפקידים קטנים גם דסטין הופמן ורוברט דאוני ג׳וניור).

לא נכנסו לשלישיה הפותחת אבל אם כבר עברתי על כל הספריה, שיהיה:
בלינג רינג של סופיה קופולה, הנסיכה הקסומה, ריקוד מושחת (סרט שאני שונאת אבל שאר העולם אוהב), פרזיטים ומשולש העצבות אם אתן מחפשות סרטים איכותיים שישאירו אתכן במצב רוח פחות טוב מזה שהתחלתן איתו, מלא סרטים של ג׳וליה רוברטס אם אתן בעניין של צפיית קונספט (מיסטיק פיצה, תפוס את הכלה, אוגוסט: מחוז אוסייג'), המשחק של אנדר וטרילוגיית מפוצלים (כנראה אני היחידה שמסוגלת לראות את הטרילוגיה הזו שוב ושוב ואז שוב).

>>>
אגב, יש אדם אמיתי בשם גלן קוקו והוא חבר טוב של אחיה של טינה פיי.

>>>
לא קשור אבל זה דבר טוב שקרה: אלבום חדש בהפתעה לדה נשיונל (בסוף השבוע יש לי דייט איתם).

So turn on the laugh track
Everyone knows you're a wreck