3

1

4

6

2

החורף של רונן חן | צילום: דודי חסון

>>>
היישר מהטור "מיומנה של כתבה אופנה" בלאשה:
אם הבגדים שלך יכלו לדבר, זה מה שהם היו מבקשים ממך לקראת השנה החדשה.

1. בבקשה תגלי איפוק עם היין האדום בארוחת החג. את עושה פדיחות לכולנו, ועוד לא דיברנו על זה שמדובר בכתמים שלא יורדים.
2. אל תצטערי יותר מדי שאת לא מצליחה לקנות פחות. אנחנו מאד אוהבים חברה, וכשאת מצליחה לקנות פחות את בדרך כלל קונה יותר יקר ומביאה אלינו לארון בגדים סנובים שלוקח להם המון זמן להשתלב. אנחנו לא מצטיינים באינטגרציה, כמו שבטח הבנת.
3. הג'ינס הצמוד ביקש למסור שהוא מקווה שתצליחי להקפיד על פעילות ספורטיבית, כי הכפתור שלו יקר לו, אבל רובנו חושבים שספורט צריך להיות החלטה שלך. הג'ינס כבר יתמודד.
4. אם את יכולה, תשני מדי פעם את המיקום שלנו בארון. שמענו שאומרים אצלכם שמשנה מקום משנה מזל, וחוץ מזה, כמה נושאים לשיחה כבר יכולים להיות לנו? העובדה שלא עשית שום שינוי סדרים בארון כבר שנתיים הביאה את הז'קט השחור והאוברול האפור לידי יותר מפיצוץ אחד על רקע ויכוחים פוליטיים. חוץ מזה: החלפת מקומות בארון היא מסיבת הקוקטייל שלנו, ההזדמנות שלנו להכיר בגדים חדשים ולייצר נטוורקינג חשוב.
5. אגב מסיבות קוקטייל, נציגת ועד השמלות השחורות ביקשה להגיע איתך להבנה לפיה השנה יוצאים למקומות ייצוגיים לפחות חמש פעמים (לדעתנו היא תתפשר איתך על ארבע).
6. למרות מה שאולי נדמה לך, אנחנו לא אוהבים לבלות ימים ארוכים בסל הכביסה. גם לא במייבש. וגם לא על השידה בחדר השינה שלך.
7. אנחנו מתגעגעים לסוודר האפור שהשאלת לפני שנה וחצי לאחותך. הגיע הזמן להחזיר אותו הביתה, יש לו פה משפחה.
8. כשנסעת לחופשה בקיץ, יצא לגלביה הכחולה להחליף כמה מילים עם קולגה מחו"ל. היא הבינה ממנה שיש מקומות בעולם בהם בגדים נשמרים בחדר ארונות ולא בארון. תוכלי לבדוק אם השמועה הזו מבוססת?

>>>
הם מבקשים גם לשמוע יותר ברוס ספירנגסטין