אפשר להכריז שהנושא המרכזי של השבוע האחרון (הנושא האסתטי, לא חלילה, האקטואלי) הוא עיירות חוף עשירות באמריקה:
שובו של הקטלוג של ג׳ייקרו (שצולם בניו יורק ובהמפטונס), התצוגה של ראלף לורן שהתקיימה בהמפטונס (גם ד״ר ג׳יל ביידן הגיעה) והסדרה the perfect couple שעלתה בנטפליקס ומתרחשת בננטקט, שזה כלל לא ההמפטונס ואפילו לא קרוב גיאוגרפית (שניהם בחוף המזרחי, בהחלט, אבל ההמפטונס במרחק נהיגה ממנהטן וננטקט זה אי ליד קייפ קוד שזה בכלל במסצ'וסטס), אבל אותו ווייב.

עוד לא גמרתי לראות את כל the perfect couple אבל אני כבר יודעת שהחלק האהוב עלי בסדרה הוא קליפ הפתיחה שבו כולם רוקדים ושמזכיר לי את סצנת הריקוד בחתונה בפרק האחרון של the affair (שם כל זה קרה במונטוק, הקרובה להמפטונס). פרק שכל כך אהבתי שהקדשתי לו פוסט שלם ואני מרגישה קצת לא נעים שאני בכלל משווה בין שתי הסדרות האלה ושתי הסצנות האלה, שאחת מלאת רגש ואחת בעיקר מעוצבת להפליא, אבל זה היתרון של להיות הבעלים של האתר שאת כותבת בו.

אם תשאלו אותי אם זו המלצת צפייה, התשובה תהיה תלוי-מה-עוד-יש-לכן-לעשות-עם-הזמן-שלכן. אני נהנת. לשם האיזון, הנה משפטי ביקורת שימלאו לכן את המסך אם תעשו חיפוש:
הסדרה החדשה של ניקול קידמן מסמנת שפל חדש של נטפליקס (הארץ)
״הזוג המושלם״ היא סדרה חסרת נשמה, בדיוק כמו ההבעות של קידמן שמככבת בה (ynet)
״הזוג המושלם״: תעלומת רצח שרואים בשבת ושוכחים עד ראשון (מאקו)

>>>
If trauma and pain can echo through generations, then so can love
(נואה סלאווי, הרומן, פרק אחרון)

>>>
ויש גם סיפור אישי עם יותר מדי מידע:
סוזנה בייר, הבמאית של ״הזוג המושלם״, סיפרה שהיחיד שהשתכנע מיד להשתתף בסצנת הריקוד היה ליב שרייבר, שידוע שהוא רקדן מצטיין. השאר ניסו להתחמק מהמטלה. עם כל חיבתי – כצופה, כצופה – לסצנות ריקוד קבוצתיות, באופן אישי ריקוד קבוצתי מככב ברשימה הקצרה של הסיוטים שלי. סיוט המבוסס על סיפור אמיתי שכן באייטיז, בחטיבת הביניים בה למדתי, היה יום בשבוע שבו ההפסקה הגדולה הוקדשה לריקוד קבוצתי באולם הכניסה. מאז אני מנהלת מערכת יחסית מבוססת משיכה-דחייה עם התחום על רקע העדר קואורדינציה מוחלט. הדבר היחיד שהקואורדינציה שלי מאפשרת לי לעשות בלי להתבלבל אלה סרטוני walk at home ביוטיוב, שדרישת הבסיס שלהם היא ללכת במקום ולעיתים להרים ידיים.

>>>
בכל אופן, הנה הריקוד הקבוצתי של the perfect couple, ואחריו הריקוד של the affair (קשה למצוא וידאו טוב שלו, אז זה מה שמצאתי. עדיין ממליצה מאד על כל הסדרה הזו ובעיקר על העונה האחרונה והפרק האחרון).

the perfect couple – שיר הרקע הוא criminals

הרומן – the whole of the moon (שזה גם אחד השירים האהובים עלי ומופיע בפרק בגרסת המקור ובגרסת קאבר)