3

4

2

5

1

לכוון גבוה | caron callahan ss 2015

>>>
המטרה: להראות בגילי. מהטור שלי "מיומנה של כתבת אופנה" בלאשה:

עובדה: כל מי שמבין משהו בפיזיקה יגיד לכם שכדי לפגוע במטרה, צריך לכוון קצת יותר גבוה. אם תכוונו בדיוק למטרה, הגרביטציה תעשה את שלה ותפגעו יותר נמוך ממה שתכננתם. ככה זה.

סיפור אישי עם יותר מדי מידע: לא מזמן נפגשתי לראשונה עם קרובי משפחה של גיסתי שגרים בחו"ל. אחת הקרובות, שלא ראתה אותי מעולם, הופתעה מאד כשהציגו בינינו. היא הופתעה, כי לדעתה נראיתי "אקסטרימלי יאנג". בעוד שחלק גדול מהאנושות יראה בתיאור הזה מחמאה, אותי שלחו שתי המילים לעשות חשבון נפש מלתחתי עמוק. עמדתי היא: את צריכה להראות בגילך (פלוס מינוס שלוש שנים). אם את נראית צעירה מדי, כנראה כיוונת נמוך. מאד נמוך.

מסקנה: אין שום סיבה לרצות להראות צעירה כשאת לא צעירה. לגיל צעיר יש כמה יתרונות, אני מודה, אבל הם שווים משהו רק כשאת באמת צעירה. אם כבר חיית את השנים, הלכת את הקילומטראז', הרווחת את הניסיון והחכמה, המינימום זה להראות בהתאם ולקבל את היחס ההולם. כלומר, אם את לא רוצה שמישהו יחשוב בטעות שאת "אקסטרימלי יאנג", תצטרכי לכוון גבוה. קצת יותר גבוה ממה שנראה לך שצריך.

לטובת הקסם הזה נזדקק לפריטים הבאים:
חולצות אריג (אם את לא אוהבת חולצות שדורשות גיהוץ, תוכלי ללבוש סריגים, אבל הם יצטרכו להיות מאיכות ממש טובה), בגדים גזורים היטב, נעליים טובות, גוונים מונוכרומטיים, טיפוח כללי ברמה גבוהה (תוכלי לבחור להזניח אחד מהרשימה, אבל לא את כולם: פן, מניקור, פדיקור, איפור קליל), מעט תכשיטים, אבל אמיתיים.

אם כל זה לא עבד, זיכרי את דבריה של אנאיס נין: אנחנו לא רואים את הדברים כמו שהם, אנחנו רואים אותם כמו שאנחנו. כלומר, זו לא את, אלה הם.
>>>
מאז שכתבתי את הטור הזה הבנתי עוד משהו: פשתן.
עוד לא פגשתי אדם שטעה לחשוב שהגברת הלבושה בפשתן שעומדת מולו היא אקסטרימלי יאנג.

>>>
להתלבש כמו מישהי שזוכרת את השיר הזה עוד מהימים שהוא היה שיר של טרייסי צ'פמן