לא הייתם צריכים, מתנות לילידות פברואר:
/// מעיל בהיר
/// סדנת איקבנה עם Fowers by Maya
/// נר בריח מדורה בחוות ילוסטון במונטנה (או כל דבר אחר מהחנות הגאונית הזו)
/// תיק החתלה נאה, ועוד מטטרה
/// פנינים, קטיפה ופפיון (מזכיר שרשרת שיש לי מהניינטיז, והיא עוד בשימוש)
/// הזדמנות אחרונה לקנות יומן לשנת 2024

>>>
ציטוט אקראי מתוך כל הסיפורים של קלאריס ליספקטור (תרגום: מרים טבעון), שעוד לא גמרתי לקרוא (ייקח לי נצח), אבל קניתי בעקבות הביקורת של יוענה גונן במוסף הספרים של הארץ (״סיקסו סיפרה על התדהמה שחשה כשגילתה לראשונה את הסופרת הברזילאית, ובציטוט מפורסם ניסתה לתאר את כתיבתה באמצעות סדרת השוואות: "לו קפקא היה אשה. לו רילקה היה יהודי־ברזילאי שנולד באוקראינה. לו רמבו היה אמא, לו היה מגיע לגיל 50. לו היה היידגר יכול לחדול מלהיות גרמני… שם, במקום שבו נושמות היצירות התובעניות ביותר, קלאריס ליספקטור מפלסת לעצמה נתיב. אבל אז, בנקודה שבה הפילוסוף נותר חסר נשימה, היא ממשיכה עוד הלאה, הרחק מעבר לכל הידע"):

״ועוד משהו: ספר את מה שאני אומרת לך לאיזה צעיר שאינו ישן בלילה ומדמיין הרפתקאות חדשות של דון קישוט. הסבר לו של״אחר כך״ של התשוקה יש טעם של סיגריה כבויה. בקש ממנו, בשמי, שיהיה אדם ולא גיבור, כי הטבע אינו דורש ממנו אלא שיהיה מאושר וימצא את השלווה של קרחת היער במשעולים פחות מכאיבים

>>>
מזל טוב, ילידות פברואר, היקום כבר נתן לכן מתנה: טרייסי צ׳פמן שרה את fast car בגראמי. ביוטיוב עוד לא עלתה גרסה טובה של הביצוע הזה, אז נסתפק בהופעה הזו של טרייסי צ׳פמן אצל דייויד לטרמן לפני תשע שנים: