weekend shelly-gross

01 מסגרת: כמו במקרה של דד ליין (אם יש לך שבוע עד הדד ליין, את תמרחי זמן שבוע, ואם יש לך יומיים — זה בדיוק הזמן שזה ייקח) כך גם במקרה של אריזה: נגזר עלייך לארוז ככל שנפח התיק שבחרת מאפשר. תשאלי את עצמך: האם יצא לי אי פעם לצאת לחופש עם תיק חצי ריק? (ואם כן, למה אני מבזבזת זמן על קריאת בלוגים כשיכולתי לצאת ולהפוך את העולם למקום טוב יותר?).
02 מולטיטסקינג: כדאי לקחת לפחות בגד אחד שיש לו כמה כשרונות. השמלה הזו (של אלמביקה) יכולה להיות גם שמלת ערב, גם שמלה לחוף וגם בגד ללבוש לדרך חזרה (אפילו שירה ברויאר ארזה שמלה של אלמביקה, והיא נסעה ליותר משבוע. בונוס: הנה רשימת האריזה שלה לחופשה קיצית ארוכה).
03 נרטיב: תחליטי מראש מי את בחופשה הקצרה הזו. בלי לדעת בשביל מי את אורזת, יהיה לך קשה מאד להצטמצם.
04 קסם: תיק האיפור שלך יכול להפוך לקלאץ'!
05 חרדת נטישה: החלק הכי אמוציונלי באריזה הוא להחליט מי מהנעליים יבואו איתך ומי יישארו בבית. לא משנה מה את מספרת לעצמך, אין סיבה אמיתית לארוז יותר משני זוגות נעליים לחופשה של לילה אחד.
06 ניסיון: נסיעה של לילה אחד היא לא זמן טוב להתנסויות. לא לוקחים נעלי עקב שעוד לא בדקת שאת מסוגלת לצעוד איתן, מוותרים על השמלה שעוד לא נלבשה לשום מקום ולא לוקחים ספרים שאת לא יודעת איך הם נגמרים או איך הם יגרמו לך להרגיש כשתשבי איתם מול הנוף.

>>>
נותרה רק סוגיית הפלייליסט.

http://www.youtube.com/watch?v=EGBXIK5TZjs

פורסם במקור ב-xnet