10

3

14

6

7

11

2

5

גינות. חממות. גינות צפות. גינות על גגות. עציצים בדירות. הכל באתר משפר מצב הרוח the garden edit.
(חוץ מעציצים, חדות האבחנה יבחינו גם ב: שיער אפור. טי שירט לבן. חצאית של מארני ל-h&m).

>>>
לאמץ עציץ, זו היתה אחת ההחלטות שהופיעו ברשימת "45 החלטות לשנה החדשה" שהופיעה במהלך החגים בזמנים מודרניים. הנה עשר מהן:

01 לישון חצי שעה יותר
כל כך הרבה דברים טובים נאמרו כבר בזכות השינה, ובכל זאת, רובנו לא מצליחים להתמסר לה במשך יותר משש שעות. ובכן, שש שעות זה לא מספיק. לא אם רוצים לאמץ אישיות רגועה. או לרזות. אפשר להחליט לתת לזה צ'אנס. שבע שעות שינה. לפחות עד פסח.

02 לאמץ עציץ
יותר קל מלאמץ כלב או חתול ומצטלם כמעט באותה הצלחה לאינסטגרם. מי שכבר יש לו רקורד עמוס בהריגת עציצים חפים מפשע, מוטב לו שיאמץ קקטוס.

03 לא להאכיל את הפחדים
פחדים פשוט קיימים, אבל אין סיבה להזין אותם בוקר, צהריים וערב. את העצה הזו מצאתי בפינטרסט, למי שחיפש הוכחות לכך שזמן שבילית בפינטרסט הוא לא זמן מבוזבז. אין לכם מושג מה זה פינטרסט? ההחלטה הבאה שלכם צריכה להיות לבדוק מה זה פינטרסט.

04 לקנות בגדים עם קארמה טובה
הקארמה הטובה של הבגדים תקרין גם עליכם ועל החיים שלכם. איך יודעים אם לבגד יש קארמה טובה? אם אף אחד (אדם או חיה) לא נפגע במהלך העיצוב והייצור שלו, זו התחלה טובה.

05 לעזוב באמצע
החיים קצרים מדי ולא מחלקים בסוף מדליות לאנשים שקראו עד הסוף ספר ששיעמם אותם או ששרדו בגבורה את כל הסרט עד הקרדיטים רק כי לא היה להם נעים לקום באמצע (הערה: עם כל הכבוד לכך שהחיים קצרים, לא יוצאים באמצע אירוע תרבותי שבו יש סיכוי שהאמנים ישימו לב שקמתם).

06 במקום לצאת מאזור הנוחות, למצוא אותו אחת ולתמיד ואז להישאר בו
בטח כבר יצא לכם לא פעם לשמוע את העצה בדבר היציאה מאזור הנוחות לטובת עשיית דברים גדולים. זה נחמד מאוד, כל עוד אתם לא מתבלבלים בין אזור הנוחות לאזור העצלות. אזור העצלות זה האזור שיש לצאת ממנו. אזור הנוחות האמיתי – זה האזור שכדאי לשאוף להגיע אליו ואז להישאר שם כמה שיותר, עד שיפסיק להיות נוח.

07 לכבות מדי פעם את המודעות העצמית
מודעות וביקורת עצמית הן חלק חשוב ממה שעושה אתכם יצורי אנוש מגניבים. מצד שני, יש להן חלק גדול בכך שאתם לא עושים חצי מהדברים שאתם באמת רוצים לעשות.

08 לא חייבים לשמוע כל דבר
הילדים התחילו לריב בחדר השני בדיוק כשהתיישבת עם הקפה? זה הזמן לדמיין שאין לך שמיעה אבסולוטית. זה הרי לא טריוויאלי לשמוע בגילך כל דבר שקורה בחדר השני.

09 מה אודרי הפבורן הייתה עושה?
במקום להסתובב עם מצפן (זה מסורבל ומילולי מדי) חפשו מוזה. מישהו שיוכל להחליט בשבילכם החלטות קשות ברגעים קשים. רק לחשוב כמה טלפונים מיותרים לאקסים היו נחסכים אם הייתה עולה ברגע הנכון השאלה "מה אודרי הפבורן הייתה עושה?" הפבורן, מיותר לציין, לא הייתה מביכה את עצמה באמצע הלילה אחרי ששתתה יותר מדי. אודרי הפבורן לא שותה יותר מדי.

10 להתעקש על משפטים חיוביים במקום שליליים
אומרים שהמלקטים בשדות השפע מצוידים בתוכנה שמשמיטה מילים שליליות, כך שאם אמרתן, "אני לא יכולה להרשות לעצמי להיות חולה החורף", מחלה תהיה בדיוק מה שתקבלו. במקום זאת אמרו, "חשוב לי מאוד להישאר בריא" (עצה זו מתאימה רק למי שמאמין בקיומם של מלקטים בשדות השפע, קבוצה המורכבת בעיקר מאינדיאנים).

>>>
או כמו שהילדים שלי אומרים: בהצלחה עם זה.

>>>