1

2

3

>>> מי אני: שרון דובז'ינסקי. סקרנית, אספנית, יועצת קריאיטיב, מרצה, בעלת טורים קבועים ב'את' וב'סגנון' ואמא לבן ובת מעוררי השראה ושמחה.

>>> מי החולצה: חולצת פסים לגבר של שרה בראון.

>>> איפה נפגשנו: בחנות של שרה בראון, ברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון. היתה לי חולצת פסים דומה מאוד לפני שניים וחצי עשורים שקניתי בחנות new man, שהיוותה עבורי מקדש אופנה צרפתי בדיזנגוף פינת פרישמן. בניגוד לתכונתי האובססיבית לשמור ה-כל, זרקתי אותה בגלל כתם קטן ועקשן. מאז אני בחיפוש ואיסוף מתמידים ותת מודעים של חולצות פסים אולטימטיביות, אחיות תאומות של החולצה ההיא. זה תמיד קורה פתאום, במקרה ולעיתים נדירות מאוד. ישנם המון פרמטרים חשובים לחולצת פסים מושלמת, אבל הכי חשוב בעיניי שהבד יהיה פריך ושאיכשהו באחוזים מסוימים אני אחשוב על פיקאסו או מרסל מארסו או על שניהם יחדיו לבושים בחולצות פסים עם שרוולי 4\3, מטיילים על חוף הים ואוחזים בשמשייה ענקית.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: חולצת הפסים שלי ואני תמיד מצרפות חבר לחגיגה. בסתיו אנחנו עטופות בג'קט גברי ללא שרוולים, גם הוא של שרה בראון, או ג'קט ג'ינס כהה מושלם של גאפ. בחורף אנחנו אוהבות לרוץ יחד ברחובות עם קרדיגן סרוג גדול אפור או כחול של French connection. באביב ובקיץ אנחנו רוכבות על אופניים למוזיאון תל אביב למפגשי אמן (knowhope המרגש, או ניר הוד ההורס), להופעה בבארבי או להופעות של להקת בת שבע בסוזן דלל. בחורף הבא עלינו לטובה, יצטרף אלינו מעיל העור הלבן-אפרפר והחדש שלי  שנקנה אצל Eli-yahu Madar Showroom ברוטשילד 1. בינתיים המעיל מחכה בארון בסבלנות על קולב עגלגל, כזה שלא הורס חולצות, ג'קטים, ומעילים חשובים.

>>> הבחירות של שרון:

sharon's stuff

01 Chie Mihara. יש לי שני זוגות סנדלי עקב של צ'י. אחד באדום דובדבן והשני בשילוב המושלם של כחול וחום. אני מרגישה שהיינו יכולות להיות חברות מעולות: צ'י, שנולדה להורים יפנים בברזיל, ואני, שנולדתי להורים פולנים בישראל. בזכותה עליתי על עקבים ואני יכולה לרוץ איתם מרתון ולנצח. בשבילה הייתי מוכנה לוותר על כל ארון הנעליים שלי ולמלא אותו מחדש בצ'י בלבד. בקיצור: אני מאוהבת!

02 זהב. אני משוגעת על זהב, וכמה שיותר יותר טוב: מתכשיטים בזהב אמיתי ועד קלאצ'ים אימתניים. התמונה היא מתוך פרוייקט סיום של רוני ברוך, תלמידה שזכיתי להנחות בפרויקט הגמר במחלקה לתקשורת חזותית באבני. חלק מהאוסף המצולם כאן שייך לבן שלי ולי.

03 פאולה ביאנקו. פאולה היא החברה האולטימטיבית שלי. היא קוראת אותי שקוף, היא אוהבת אותי ודואגת לי . כל שניה בחברתה היא שניה מזוקקת של אסתטיקה, דיוק ויצירתיות. זכיתי להכיר אותה בזכות האמן והצלם רון קדמי ששידך בינינו ליצירת הלוק בוק אותו פאולה מציגה בשואו-רום הפריזאי בכל עונה. זכיתי בחברה וקולגה חד פעמית. חוץ מכל זה, התכשיטים שפאולה יוצרת הם לדעתי תכשיטי המלכה החדשים והם הקמע שלי. אני לא מעיזה לצאת מהבית בלי שרשרת התליון השחור והעגול שלי. זו בעצם העין השלישית שלי.

04 דאודורנט GREEN TEA של אליזבת ארדן. הדאודורנט הכי טוב. נקודה (1+3 בדיוטי פרי).

05 ה-Treasury של Etsy. ה'אוצר' (Treasury) שנמצא בלחיצת כפתור בצד השמאלי במסך של אטסי, הוא גן עדן שזכיתי להכיר בזכות חברתי שחיינית האטסי, רונית. בכל הזדמנות אני יוצאת לשחייה לילית בבריכה האולימפית והמרעננת של אטסי.

>>>
שיר ששרון רוצה להתחיל איתו שבוע

>>>
לכל חולצות הפסים בבלוג

י