1

2

3

>>> מי אני: רוני בק, מתרגמת ועורכת ספרים. גרה בתל אביב. מגדלת כלבה שחורה ומדפים.

>>> מי החולצה: חולצת פסים דקים יחסית מ-H&M, שלמרות יחס לכאורה בעייתי בין הפסים לרקע, בכל זאת עובדת.

>>> איפה נפגשנו: היא עולה חדשה, הגיעה ארוזה כל הדרך מסניף H&M מדריד, באדיבותה של הבי-אף-אף. ברגע שנפגשנו, זנחתי את חולצת הפסים של זארה ששירתה אותי נאמנה במשך שנה שלמה (וגם הפכה מעט גדולה ואיבדה צורה בדרך), ורצתי הישר אל זרועותיה (הקצרות! יש להתרגל!) של האייץ'אנדאמית.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: אנחנו עדיין בתחילת הקשר, ועל כן זהו זמנם של מבחני הזוגיות הקטנים. למרבה המזל, את רובם היא עוברת בהצלחה. היא צמודה יחסית, ומסתדרת עם מכנסיים משוחררים יותר, כמו הבויפרנד ג'ינס של דיזל או מכנסי דייגים (כלומר: עם כל מלתחת המכנסיים שלי). נהנות לשוטט בעיר ולשמוע מוזיקה באוזניות (בשתיהן!), לעבוד מבתי קפה, ולמצוא שורות טובות בספרים.

>>> הבחירות של רוני:

ronnies stuff

01 פינטרסט. לפעמים כל מה שבחורה צריכה בחיים זו רשת חברתית שלא דורשת ממנה לייצר דעות.
02 ריצה הפכה לתחביב ממכר. נעליים, מוזיקה, ים, והקילומטרים שחולפים. אושר.
03 כל יצירת אמנות שיש בה טקסט מרתקת אותי, ובזמן האחרון מאוהבת במיוחד בפוסטרים של טקסט שחור על רקע לבן (או להיפך). הטקסט, אגב, יכול להיות ממש מטופש. לא אכפת לי.
04 פסלי ינשופים. עד שאפשר יהיה לגדל אחד אמיתי בבית.
05 ג'ון אירווינג, אחד הסופרים האהובים עלי, שגם היה לי העונג לתרגם אחד מספריו, כתב פעם: If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.  לא משפט רע במיוחד להזכיר לעצמך כל בוקר.

>>>
Just close your eyes and you’ll get what you need
No need to fight, no need to compete
Stay in tune, stay in shape, stay in bed
Stay out of trouble like your mama said

>>>
לכל חולצות הפסים בבלוג