2

1

3

4

>>> מי אני: נרי אבידן סלע, עורכת המשנה של ערוץ האופנה ב-Xnet, אמא של אידי, גרה בדרום תל אביב.

>>> מי החולצה: חולצת פסים בשחור-לבן עם שרוולים ארוכים של זארה, מבד פשתן דקיק שהוא כמעט שקוף אבל לא באמת. וידוי קטן: יש לי שתיים כאלו, אחת עם רקע שחור ופסים לבנים והשנייה עם צבעים הפוכים. לא יכולתי להתאפק וקניתי את שתיהן בהפרש של יום אחת מהשנייה. עם הזמן התברר, כפי שקורה לעתים קרובות, מי מהן היא הגלגל השלישי במערכת היחסים בינינו.

>>> איפה נפגשנו: כמו רבים מהפריטים היותר מוצלחים שלי מזארה, החולצה הזו קרצה לי משולחן המקופלים בסניף בדיזנגוף סנטר. זה היה אמצע אוגוסט, לפני שלוש או ארבע שנים, ולמרות שהיה מאוד קשה למדוד אותה בחמסין, המיזוג המקפיא של הסנטר עודד אותי לא לוותר ולקחת אותה לחדר ההלבשה. גם המחיר, 149 שקל, נדמה לי, עזר. היא חיכתה בארון בסבלנות כמעט חצי שנה, אבל מהרגע שמזג האוויר התחשב בי מספיק כדי ללבוש אותה, דרכינו לא נפרדו.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: החולצה שלי ואני ביססנו מערכת יחסים תלותית, שגורמת לי לקחת אותה לכל אירוע: מהעבודה, דרך סיבובי סידורים ועד בילויים בערב (עניין נדיר כשלעצמו, במקרה שלי, שרק מוכיח את נחיצותה במלתחה שלי). הכי אני אוהבת לקחת אותה איתי לקניות, אז היא מוכיחה את עצמה כחברה הכי טובה שיש. היא עוזרת לי להפריד את הגחמות החולפות מהפריטים שאני באמת רוצה לקנות – כל מה שאני צריכה לעשות הוא לשאול את עצמי האם הבגד שאני מודדת נראה יפה ומוצלח כמו החולצה שאיתה הגעתי לחנות. ברוב המקרים, חולצת הפסים מנצחת.

>>> הבחירות של נרי

neri stuff

01 לק בצבע ניוד. מאז שנות העשרה שלי ועד לפני בערך חודש, טיפוח הציפורניים היה משהו שהשארתי לנשים אחרות. אבל לאחרונה אני מוצאת את עצמי נמשכת ללקים הבהירים והקלילים, שהופכים את הציפורניים ממגן הכרחי בסוף האצבעות לעיטור אלגנטי. למרות שאני עדיין רחוקה שנות אור מהשקעה שהופכת את הציפורניים שלי למשהו שראוי לתמונה באינסטגרם, הגוונים הבהירים והברק הקל עוזרים לי מעט בהתמודדות עם הקיץ הקרב.

02 שרשרת Dream שקיבלתי במתנה ליום ההולדת שלי לפני שלוש וחצי שנים. אני לא יודעת לאיזה מותג היא שייכת, רק שהיא נמכרה אז בבוטיק תמרינדי, כי זה מה שהיה כתוב על הקופסה. התאהבתי בה במכירה של שופליפטרס, והחברות הנדיבות שהיו איתי רכשו אותה עבורי. למרות שבדרך כלל קשה לי להסתדר עם תכשיטים, היא אחד מהפריטים האהובים והנלבשים ביותר שלי.

03 Always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn. בזכות הבלוג הזה הגעתי לאתר society6. המון זמן אני מחפשת משהו שממש יתחשק לי לתלות על הקיר. יש שם המון כיתובים שנונים ועיצובים מתוחכמים, אבל המשפט הזה קסם לי מכולם

04 סיכות סבתא. אני שונאת להסתפר, ולכן השיער שלי כמעט תמיד ארוך ולא ממש מסודר. הדרך היחידה להתמודד עם זה היא אוסף גדול של סיכות שיער דקות, שהופכות את הבלגן שעל הראש שלי למשהו שנראה קצת כמו תסרוקת.

05 נגן MP3 מסוג Sansa clip. הוא לא שיקי כמו אייפוד, אבל הוא עולה בערך עשירית מהמחיר. והכי חשוב: הוא מלווה אותי ביום ובלילה, כי אין דבר יותר נפלא מללכת ברחוב עם סאונד-טראק תואם, ואין דבר יותר בלתי נסבל מללכת ברחובות בלי מוזיקה.

>>>
שיר שנרי אוהבת במיוחד

>>>
כל חולצות הפסים בבלוג