miri p

>>> מי אני: מירי פטרנקו לאופר, ארט דירקטורית בתחום אופנה וביוטי, סטודנטית לתואר שני בניהול אופנה גלובלי ב-FIT, גרה בניו יורק וכותבת להנאתי בלוג באקסנט.

>>> מי החולצה: טי שירט פסים של זארה.

>>> איפה נפגשנו: בדרך הביתה מטיול בבריאנט פארק נכנסתי לזארה רק להסתכל, ומצאתי את הטישרט הזו מסתכלת עליי בחזרה ואומרת: "אני שלך".

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: הייחוד שלה הוא שהפסים בפרונט ובגב קצת שונים, זה יוצר מראה מתוחכם שנותן לי אפשרות להתאים אותה גם למראה אלגנטי וגם למראה זרוק ופשוט. בקיצור, אנחנו אוהבות לבגוד בחולצות פסים האחרות שיש לי בארון.

>>> הבחירות של מירי

miri's stuff

01 דייזי של מארק ג'ייקובס. כבר כמה שנים שאני לא עוזבת את הבושם הרענן והעדין הזה. הבעיה היא שלאחרונה פיתחתי בגללו אובססיה לתיקים של מארק. בכל זאת, התיק חייב להתאים לריח, לא?
02 קארה דלווין, דוגמנית ושחקנית. "כיף עם קארה", כך קראתי ללוח הפינטרסט השטחי ביותר והאהוב עליי במיוחד, בו אני מדביקה תמונות של הבחורה הסופר מגניבה הזו. קארה מתמחה בפרצופים מטופשים ובפוזות מצחיקות שהיא מפזרת לכל עבר. חוץ מלדגמן, בערך לכל מותג נחשב, היא מוכיחה שדוגמנית לא חייבת להיות קודרת ומסתורית. כיף. כיף. כיף (התמונה פה מהאינסטגרם של קארה).
03 מודעה של המותג סלין. סגנון הצילום הזה של יורגן טלר לא שמור רק לסלין אבל אני מחבבת דווקא את המודעות של המותג הזה. הישירות שלהן גורמת למעט אי נוחות ולהרגשה של חדירה אל תוך עולם שלא שייך לך, אבל הן תמיד יהיו עם קריצה הומוריסטית קלה ולא יקחו את האופנה הגבוהה ברצינות יתרה.
04 איור של עדי עמנואל, חברתי הנאמנה ומאיירת מופלאה. אני אוהבת את האיור הזה מכיוון שלא צריך הרבה מילים כדי לתאר את העומק והרגישות שיש בו, צריך רק להביט ולצלול אל תוך הדמיון.
05 מיני אייפד, סיפור האהבה-שנאה עם אפל. כשכבר התיאשתי לחלוטין מאפל הגיח לעולם היצור המושלם בשם מיני. אי אפשר להגיד שהמכשיר הקטן הזה שינה את חיי, אבל בהחלט יש לו השפעה גדולה על ההתנהלות שלי ביום יום. מאז שקיבלתי אותו במתנה אני לא יוצאת בלעדיו מהבית. פשוט צללתי אל עולם הדיגיטל – אני קוראת בו, כותבת בו, מקבלת השראה מאפליקציות מעניינות ועושה מנהלות בעולם הווירטואלי שמחבר אותי מהמיני למחשב ולנייד, ומיד.

>>>

>>>
לכל חולצות הפסים בבלוג