liron1

liron3

liron2

>>> מי אני: לירון ויסמן, צלמת אופנה ופורטרטים ומעצבת גרפית. פרילנסית שעובדת במקביל גם ב-CO.CO בתור הצלמת והמעצבת הגרפית של המיזם.

>>> מי החולצה: חולצת פסים אוורירית וסתווית של CO.CO.

>>> איפה נפגשנו: החולצה הגיעה לחנות כחלק מקולקצית הסתיו, ותפסה את עיני עם השילוב הצבעוני שאני כל כך אוהבת: אפור וורדרד.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: בעיקר לבלות בסופי שבוע או אחר הצהריים בבית יחד עם ג'ינס.

>>> הבחירות של לירון:

liron's stuff

01 המצלמה הראשונה שקיבלתי מהוריי . היא מאוד פשוטה ומאוד לא משוכללת ולאחרונה מצאתי אותה מתחת להרבה ג'אנק בארון, אבל היא עדיין הייתה המצלמה הראשונה שלי, ולכן היא מסמלת נקודת ציון מאוד חשובה בחיי.

02 מרחבים וצפון הארץ. פעם בכמה חודשים אני חייבת לנסוע לשאוף אוויר בצפון הארץ. אני מאוהבת באיזור הגליל עליון – גולן, וישיבה על הנחל עם פק"ל קפה ושקשוקה בטבע אחרי טיול רגלי במרחבים הפתוחים, פשוט עושה לי טוב ומטעין אותי מחדש.

03 Jean-François Lepage. אמן/צלם שגיליתי בשנה האחרונה ואני מתאהבת בו כל פעם מחדש. בתור צלמת ומעצבת גרפית הוא מציג בפניי שילוב מושלם בין שני התחומים האלה ונותן ערך מוסף לצילומים שלו על ידי איורים מסקרנים. הוא אחת ההשראות הכי גדולות שלי בשנה האחרונה.

04 מגזינים!!! אני משתדלת להתחדש מדי חודש בלפחות כמה מגזינים, וככל שהם מגיעים ממקומות לא צפויים יותר בעולם, הרי זה מבורך. אלה שבתמונה הם שני גליונות של ELLE הסיני שאבי היקר דאג להביא לי כל הדרך מסין.התרגשות גדולה נצפתה באותו היום.

05 פינטרסט + אינסגרם.  אני לא יכולה בלעדיהם. הם מספקים השראות מיידיות בזמינות גבוהה. אני מרגישה גם שהאינסטגרם, עם כל הביקורות עליו, מאתגר אותי מבחינה צילומית ומאפשר לי להוציא עניין גם מהדברים הפשוטים ביותר.

>>>
ויש גם שיר.