1

2

5

צילום: עינת כהן

>>> מי אני: הדס שואף, כתבת אופנה ב- xnet, חובבת אופנה מושבעת שמתוך סקרנות לא פסחה על שום הזדמנות שנקרתה בדרכה; החל מלימודים מפרכים ומענגים בשנקר, דרך הלבשת כוכבי ערוץ הילדים (תוך בהייה ממושכת במוניטור לאיתור פריטים מרצדים), ועד עיתונאות בתחום. אחרי חמש עשרה שנה עדיין מתרגשת מהמפגש הבלתי אמצעי בין הגוף לבגד. מקלדת המחשב פעילה בעיקר בין השעות חמש בבוקר לארבע אחר הצהריים, בערבים מעדיפה לצלול למעמקי ספר טוב או לגמוא עוד סדרת טיפש עשרה אמריקאית. בימים אלו, 'יומני הערפד' היא האור שבחיי, אבוי לי.

>>> מי החולצה: חולצת פסים כחול לבן עם שרוולים ארוכים וצווארון סירה של המעצבת KARIN:A, במידה הגדולה ביותר. ההתלבטות בבחירת החולצה האולטימטיבית למדור הייתה לא קלה מאחר ויש לי אוסף ענק של חולצות פסים המקבל חיזוקים מדי עונה. ויש גם סיפור קטן: באחת מנסיעות העבודה של בן זוגי המקסים, אורי, ביקשתי ממנו שיחפש עבורי חולצת פסים על פי הדרישות הבאות: חולצת אובר סייז, שרוולי שלושה רבעים, פסים במרווח הנכון, לא צפוף מדי ולא רחב מדי. התוצאה: עשר חולצות וגופיות פסים בגוונים ועוביים שונים ושני קרדיגנים מפוספסים. באותו רגע ידעתי שלא אעזוב אותו לעולם!

>>> איפה נפגשנו: קארין אביעז, מעצבת המותג KARIN:A, היא חברתי הטובה וביקורים בסטודיו שלה כמעט תמיד נגמרים ברכישה. לאביעז יש כישרון ענק לעצב באופן מדויק פריטים שתל אביביות כמוני רוצות בארון. ולכן, כשנחשפתי לראשונה לחולצת הפסים, מיד קניתי אותה ואת אחותה התאומה, חולצת פסים דקיקים בגווני כחול לבן רק במינון הפוך.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות יחד: אני מודה שחולצת הפסים, למרות שרווליה הארוכים, היא פריט חיוני במלתחת האביב/קיץ שלי בלבד. בחורף אני שבה למחוזות בטוחים של גווני האפור והשחור. חולצת הפסים מחכה בסבלנות, במדפי הארון הגבוהים, לקיץ הבא. אז מה אנחנו עושות יחד? בעיקר מסתובבות ברחבי תל אביב בדרך לפגישה עם מעצב, ביקור במתחם הבימה עם הילדים או בפגישת קפה בוקר של יום שישי, בדרך כלל עם יוצרת החולצה, קארין.

>>> הבחירות של הדס

hadas's stuff

01 ליפסטיק שקוף של מדינה מילאנו (exact color lipstick). אני לא יודעת למרוח אודם כהלכה, ולכן כשמצאתי את הליפסטיק השקוף של מדינה מילאנו הרגשתי שמצאתי חבר לכל החיים. הוא מבליט את פיגמנט השפתיים הטבעי ונראה כאילו הרגע אכלתי ארטיק דובדבן. יש שמועה שהמוצר נגמר ולא יחזור למדפים, אני חרדה מהיום בו המלאי שלי יגמר. אולי זו הבמה הנכונה לבקש מכל מי שיש לה את הליפסטיק ללא שימוש, אני מוכנה לקנות, ועכשיו!

02  The beautiful fall מאת- Alicia drake. ספר חובה לחובבי אופנה בכלל, וחובבי שנות ה-70 בפרט. סיפור היריבות בין שני מעצבים צעירים ומוכשרים, איב סאן לורן וקארל לגרפלד.

03 יפה בוורוד של ג'ון יוז. סרט קאלט שהשפיע עלי מאוד בשנות נעוריי ועדיין מספק לי השראה. הדוגמה המובהקת ביותר לז'אנר סרטי הנעורים שיצר ג'ון יוז בשנות ה-80. עד היום כשאני צופה בסרט אני רוצה לאמץ את המלתחה של אנדי במלואה.

04 Kyoto, בושם מבית היוצר של Comme Des Garcons. אני גרועה מאוד באיתור הבושם הנכון ולא מבינה בנושא דבר, לכן כשאני מוצאת בושם טוב אני נדבקת אליו לאורך שנים רבות. כל חיי השתמשתי בשישה בשמים בלבד: Paris  של איב סאן לורן (שלהי שנות ה-80), CK1 של קלווין קליין (שנות ה-90), L'eau D'Issey של איסי מיאקי (תחילת שנות ה-2000), LIGHT BLUE של דולצ'ה וגבאנה (אמצע העשור הראשון של שנות ה-2000) וכמובן, Kyoto, המציאה הטובה ביותר עד כה.

05 סנדלים שטוחים מתוך קולקציית הקפסולה Marni for H&M. הקנייה הטובה ביותר שלי ב-H&M עד היום!

>>>
we let our hair grow long
and forget all we used to know

>>>
לכל חולצות הפסים בבלוג