aviv 1

aviv 2

>>> מי אני: אביב ברטלה, כתב ערוץ הכלכלה והצרכנות ב-ynet, מורה לעברית כשפה שנייה לעולים חדשים ולסטודנטים זרים, ומגיש פינה שבועית בתכנית הבוקר של שי ודרור ברדיו ללא הפסקה FM103. חוץ מזה, יש לי תואר שני בהיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה. נשמע רציני, משתדל שלא.

>>> מי החולצה: טי שירט פשוטה (אבל מספקת את הסחורה) של לי קופר.

>>> איפה נפגשנו: אחותי הגדולה מרב קנתה לי אותה במתנה ליום הולדתי האחרון. האמת היא שהפעם האחרונה שנכנסתי לחנות של לי קופר הייתה לפני למעלה מעשור. הרשת הזאת נתפסת בעיני כמקום שבני נוער וחיילים קונים בו בגדים, ולכן אני שמח שהיא מצאה אותה בשבילי.

>>> מה אנחנו אוהבים לעשות ביחד: אני אוהב ללבוש אותה לעבודה באולפן, כי מצד אחד היא מאוד יומיומית ומצד שני נותנת מראה לבוש עם ג'ינס או מכנסיים מחוייטים. אני אוהב שהיא מדגישה את הגוף בלי להיות יותר מדי קצרה. בסך הכל אנחנו ביחסים טובים.

>>> הבחירות של אביב:

aviv's stuff

01 נעלי ריצה מדגם פגסוס של נייקי.אני מכור לריצות בפארק, לפחות 10 ק"מ כל פעם, לכן משתדל להצטייד בנעלי ריצה לוהטות. אני מודה שאפילו להומו ותיק כמוני לקח כמה ימים להתרגל לוורוד הצעקני אבל הן עושות את העבודה. אפילו קיבלתי עליהן מחמאות מכמה מהסטרייטים שרצים איתי.

02 המותג האיטלקי MSGM. מותג חדש יחסית בעיצובו של מאסימו ג'יורגטי. הוא נחשב לחביבם של המיטבים והמיטיבות להתלבש באירופה הודות להדפסים יוצאי הדופן של בעלי חיים ופרחים. המחירים לא שווים לכל נפש, אבל יש כמה אריגים וסריגים שאני חומד כבר תקופה ארוכה. כאחרון המעריצים אני חבר של המעצב בפייסבוק ומשתדל ללייקק כל פוסט שהוא מעלה.

03 רשת story: המקום שאני הכי נהנה לקנות בו בגדים (אפילו יותר מזארה וטופמן). למרות שהמחירים בתחילת העונה מוגזמים, נעשית שם עבודת קניינות מצויינת ובשנים האחרונות כמה מהפריטים האהובים עליי הם מבית סטורי, לרבות חולצת הכוכבים ההיסטרית שלי שזכתה למספר הופעות טלוויזיוניות (בתמונה: תיק של herschel supply. חלק מהתיקים שלהם אפשר למצוא בסטורי) .

04 הקיץ של אביה:הספר שכולנו קראנו בשנות הנעורים שלנו, חזר לחיי בזכות העבודה שלי כמורה לעברית. סטודנטים בגילאי העשרים ומעלה שכלל לא הכירו את הסיפור, קוראים אותו כספר הראשון שלהם בעברית, מתרגשים מהכתיבה של גילה אלמגור, מנתחים את היצירה בצורה מדוייקת ומציפים אותי בהרבה אהבה לספרות העברית ובכלל ליצירה ישראלית מקורית.

05 מסיכת זהב מבית חווה זינגבוים: אם פעם הייתי מסתפק בקרם של Dove כלחות לפנים, בשנים האחרונות התחלתי להבין שאני לא אהיה צעיר לנצח. מפגש עם כוהנת הקוסמטיקה הרפואית חווה זינגבוים, שהיא גם אישה מדהימה ודמות להערצה, חיבר אותי עם ליין המוצרים שלה. האהוב עליי הוא מסיכת הזהב שגורמת לי להרגיש למספר רגעים כמו מדונה באוהל החמצן שלה.

>>>
נכון שהיה נחמד לצאת מתקדם ומגניב אבל עמוק בתוכי מסתתרת נפש זקנה ושמרנית שזוכרת חסד נעורים לזמרות הוותיקות שלנו א-לה אילנית וחווה אלברשטיין. השיר הזה, של האחת והיחידה ירדנה ארזי, תמיד עושה לי טוב ואני מודה שאפילו המצאתי ריקוד בשבילו