לא שהייתי במגמת מחול, אבל קולקציית החורף של pasiim מיד הזכירה לי את החברות הרקדניות שלי, אלה שהיו עובדות קשה מאד כדי שהסווטשירטים ומכנסי הטרנינג שלהן ייראו מספיק רכים וחלילה-לא-חדשים.

עידית אומרת: ״מי שמכירה אותנו כבר יודעת שעד כמה שאנחנו אוהבות פסים, אנחנו אוהבות יותר את המרווחים. את הרגעים בחיים שאין בהם מאמץ. זו הרוח מאחורי הקולקציה הזו: הרגעים הקטנים בהם הכי נוח לנו. בגדים לרגעים המנחמים
קצת ניימדרופינג של טקסטיל: כל פריט באוסף הזה צבוע בצביעת wash, הקצוות משוייפים וגזורים ללא גימור, באופן ידני, אחד אחד. הכותנה היא כותנה אורגנית עם תקן OEKO-TEX.

זכרונות מ-2022: דברים שכתבתי על המותג כשהוא הוקם.

זה לא יום ראשון בלי הנחות: יש גם 15% הנחה על כל האתר, כולל כפל מבצעים (ויש מלא הנחות), עם הקוד shelly15.
הקוד בתוקף עד מוצאי שבת, 10/2, בחצות.

>>>
קצת קניינות אישית מתוך הקולקציה, אבל הקוד יעבוד על כל האתר (אולי נשארה איזו חולצת פסים במידה שלכן):

שורה ראשונה למעלה, משמאל לימין (הלינקים עם לפריט ספציפי, אבל יש כמה צבעים מכל דגם. יש הנחות באתר, הקוד שלי ייתן עוד הנחה):
01 מכנסי טרנינג שנראים קצת כמו מכנסיים מחויטים, ככה שאפשר לצאת איתם מהבית גם אם את לא מאמינה בלבישת טרנינג מחוץ לבית. מכנסי טיסה מושלמים. ה-xl מתאימים למידה 44. אני לובשת אותם ואני מידה 46, הם פשוט יותר צמודים ברגליים (וגם זה משתחרר תוך כדי לבישה).
02 מכנסי טרנינג אוברסייז עם סיומת כמו של שרוול של סווטשירט. הזוכה בתואר הדגם המפנק של האוסף הזה. אם לוקחים צבע שהוא לא סטון ווש (נגיד הגוון חול שפה) אפשר לקחת מידה פחות ממה שנדמה לך. אני לובשת אותם במידה לארג׳.
03 קפוצ׳ון. התאהבות מיידית (בעיקר בזכות העובדה שהוא גזור בצווארון). שימו לב שזה דגם יחסית צפוף (לי הוא צפוף מדי, אבל לאחרות זה נחשב יתרון).
שורה שניה, משמאל לימין:
04 כן, יש פה גם גולפים.
05 סווטשירט אוברסייז שמאפשר העלמות.
06 מכנסי טרנינג עם גומי למטה. אלה יחסית ישרים. הכנסתי לפה שלושת דגמי המכנסיים של הקולקציה כי אני מתקשה להחליט מי הפייבוריט שלי.

>>>
הצעת הגשה: מדי העבודה מהבית

עליונית עם כובע / גרביים עבים / מכנסי טרנינג / דגם בוסטון של בירקנשטוק עם פרווה

>>>
בגד גוף, טרנינג, חותלות ובואו ננסה לתפוס את הירח בידיים חשופות.