צילומים של אפרת לוזנוב (my lovely mess) מהמציאות החלופית והקסומה שהיא ועירית בירן יצרו לטובת הסדנה המשותפת שלהן, spotlight, רק לפני שבוע וחצי.

>>>
אפרת אומרת:
״אני מחליטה להתמקד בדברים שאני אסירת תודה עליהם. הם יוצרים עבורי מציאות קלה יותר שעטופה תמיד במה שנעים וטוב לי. המחשבות מוליכות למעשים, או כמו שאני אוהבת לקרוא לזה, חלומות מיצרים מציאות.״

עירית אומרת:
״בסדנה שקיימנו  יצרנו עבור המשתתפות מציאות. לא תפאורה, לא סט, אלא חוויה. בתוך החוויה הזו מלמדת אפרת את המשתתפות איך לתפוס את הרגע, איך לספר את הסיפור שלהן, בפריים אחד, שיתפוס את המתבונן בשתי השניות הקצרות שהמדיה החברתית מאפשרת. הליהוק של יוליה גלושקו, טניסאית עילית בספורט אצילי ואישיות תוססת וכובשת, עוגות מעודנות של אלון שאבו, הבגדים המקסימים של tres, כלים מהסטודיו: הכל נתפר סביב פלטת הצבעים שבחרנו – לבן, ורוד, בריק קורל. התפריט נבנה בהשראה בריטית: אינגליש ברקפסט, סקונס, עוגת תפוחים וסיידר, רובארב וגלידת ג׳ינג׳ר. הכל מלווה ביין לבן של יקב ספרה הנפלא וגם בלימונדה ורודה. הכי מתאים להיום – לקחת לימון ולהפוך אותו ללימונדה, ורודה״.

>>>
אותה לימונדה ורודה כיכבה גם בסטודיו הפתוח של עירית, לפני שבוע, שם יצא לי לטעום אותה:

אם תהיתן, מה שנותן ללימונדה הורודה את הצבע שלה – חוץ מהרצון האקטיבי שלנו לראות את המציאות בדיוק בצבע הזה – זה סלק.
הנה המתכון לתרכיז לימונדה ורודה:
כוס מיץ לימון
כוס סוכר
כוס מים
חצי סלק חתוך לרבעים
איך מכינים? מחממים בסיר קטן סוכר ומים עד שהסוכר נמס.
מסירים מהאש.
מוסיפים את מיץ הלימון ואת הסלק.
אחרי חצי שעה בערך מוציאים את הסלק, מוסיפים מים וקרח לפי מידת המתיקות הרצויה (יחס של 1:5 זו התחלה טובה), אפשר גם עלי נענע.
נשמר במקרר 3-4 ימים.

>>>
I just wanna fight with everyone else