זה מסובך | מחשבות על הצבע של הרגע

הצבע של הרגע: אדום. צבע שמעורר אצלי אנטגוניזם ואימג׳ים שגורמים לי לשקול מחדש את הקונספציה:
01 גרביים אדומים עם סניקרס סמבה אצל parisanvibe
02 סוודר אדום ומאפים אצל ורוניקה היילברונר
03 גרביים אדומים ונעליים גבריות אצל יוניקלו
04 סידני לובשת חולצת כפתורים לבנה ואפודה אדומה בעונה השניה של הדב
05 פריטים אדומים מחכים להצטלם לכתבת אקססוריז ב-elle דנמרק, באינסטגרם של sisdelalling
06 בנדנה אדומה בניוזלטר אצל ליאנדרה מדין כהן

>>>
הטרנד ש(כנראה) אפסח עליו: מחשבות על הצבע של הרגע
אם לפני אוקטובר 2023 לא התעניינתי ממש בטרנדים, תגידי, אין באמת סיבה להתחיל עכשיו. מצד שני, לא יכולתי שלא להבחין שהצבע האדום שוב מאיים להשתלט לנו על הארונות. ואני משתמשת במילה שוב, כי המידע המפתיע הזה נוחת עלי משום מקום כל נובמבר, עת המגזינים בחו״ל מתחילים להתכונן לחגי החורף, מה שאומר: אדום בכל מקום.
אף אחד לא ייתן קרדיט לחגים, כמובן, זה יהיה הסבר פשוט מדי. האצבע המאשימה תופנה אל עבר מסלולי התצוגות: הנה, תראו שם, הצבע האדום כיכב אצל זה ואצל זו וגם אצל ההוא, והנה זאת לבשה אדום בהופעה וזה לבש אדום למט גאלה וזאת בחרה בסופר תפוחים אדומים ולא ירוקים ואל תחשבו שזה מקרי.
אבל אני גולשת, לא משנה למה ואיך זה קרה: פיד האינסטגרם שלי, או מה שנשאר ממנו אחרי שחסמתי את רוב העולם המערבי, השתכנע שאדום הוא הצבע הנכון ללבוש, לגרוב ולנעול.

אני לא יכולה להגיד שהרעיון משאיר אותי לגמרי אדישה, ועדיין, הוא נתקל בהתנגדות פנימית. כל תא בגוף שלי, כל הגנום המשפחתי, מזהיר אותי מפני הצבע הזה: אימהותיי החלוצות, הבורחות מפוגרומים, המצטרפות לפרטיזנים, כל אחת ואחת מהן זורמות לי בדם כשאני מסתכלת על הסוודר האדום שעל הקולב ואומרות: אדום זה תשומת לב ותשומת לב זה צרות.

וזה עוד לפני שדיברנו על גרביים אדומים שנקלעים בטעות למכונת הכביסה בזמן הלא נכון.

>>>
טוב, אולי בכל זאת.
אם אכניס צבע אדום לחיים זה כנראה יקרה ככה:

פטל ותותים /// נעלי מרי ג׳יין (אלה ממש יפות ויקרות אבל אל דאגה הן גם סולד אאוט) /// אם כבר גרביים אדומים אז עם ג׳ינס /// סמבה עם פסים אדומים משיתוף הפעולה עם ספורטי אנד ריץ׳ /// ליד משהו בצבע חיטה: כמו בגרביים האלה או עם הנעליים האלה

>>>
השיר החדש של hollow coves שיצא היום נקרא milk and honey ואם זה לא מספיק, הם לובשים שם ווסט אדום וחולצה אדומה. החלטתי לראות בזה סימן.