מודבורד לכבוד שיתוף הפעולה עם pasiim

קולקציית הקיץ של pasiim כאילו נוצרה בשבילי: ריזורט בהתאמה אישית. ואני אפילו לא מתכננת להגיע לשום ריזורט, אבל יש שם כל מה שצריך כדי שאני ארגיש בחופשה גם בלי להיות בחופשה (אני כמובן לא ארגיש בחופשה, אבל זה לא יהיה בגלל הבגדים, הם יעשו את העבודה שלהם) ואם כן בורכתן בחופשה ביעד חמים, יש פה כל מה שאתן צריכות. או רוצות.
עידית מסבירה: ״זו קולקציית המשך לקולקציות הקודמות שלנו, סביב הרגשה של חופשה או אפילו פנטזיה של חופשה, כזו שגורמת לרעד קל וגעגוע למשהו שאחנו אפילו לא יודעות מה הוא. הרעיון הוא לעצב קולקציות פשוטות וקלילות, לא כאלה שמחדשות או אופנתיות, אלא כאלה שמשדרות חופשה נצחית. בגדי פנאי שתמיד כיף להכנס אליהם.״

(זה לא פלא שאני תמיד מרגישה שהמותג כאילו נוצר בשבילי. כשראיינתי את עידית ושושי כשהן הקימו את המותג לפני שנתיים בערך, גיליתי שהבלוג והאינסטגרם שלי כיכבו בעמודי ההשראה שלהן. הנה הפוסט מ-2022).

>>>
מה שיוצא לכן מזה: 15% הנחה על כל האתר עד שבת, 20/7, בחצות
הקוד: shelly15
שימו לב שהקוד יעבוד על כל האתר, כולל המצעים משיתוף הפעולה עם משכית שכיכבו ביריד צבע טרי, כולל מה שנשאר מקולקציית המצעים הרגילה, כולל כלי הבית שממילא בהנחה (נשארו שם פריטים בודדים). כן, יש כפל מבצעים.
לטובת המעוניינות למדוד: אפשר להגיע לשואורום בבית מולדבסקי בגבעתיים בתיאום מראש בטלפון 054-2284084. הקוד יעבוד גם שם.

>>>
הפריטים של pasiim שמככבים במודבורד בתחילת הפוסט: חולצת כפתורים מוואל דקיק בצבע חול, שמלת טטרה אורגנית עם פסים (הפסים מודפסים בקורנית), גופיית פסים, גופיית רטרו בגווני תכלת וחום, מכנסי פשתן מפוספסים.
פריטים מרחבי האינטרנט ששנקלעו לסיטואציה: שרשרת עם תליון שמש (אולי אם היא תרגיש שאנחנו בעדה היא תהיה פחות אגרסיבית), בושם עם שם יפה, תיק קש, סנדלי חרוזים שכתוב עליהם מיקונוס, ספר שמככב ברשימת ספרי הקיץ של אופרה.

>>>
אם לצמצם את הבחירות שלי לחמישה פריטים שימושיים במיוחד:

01 אוברול טטרה. בגד שהוא חפץ מעבר מרוב שהוא נעים, ללבוש מחר ולהוריד באוקטובר.
02 חולצת וואל – כותנה דקיקה כמו אוויר – שתראה מעולה בערב ותתפקד בתור עוד שכבה כמעט לא מורגשת שתחצוץ בינך לביות האקלים במשך היום
03 טי שירט בדיוק כמו שאני אוהבת: שנראית טיפה משודרגת עם מפתח צוואר סגור (ברור שיש גם וי).
04 מכנסי פשתן עם פסים. פריט נחוץ מאד בקיץ, ורק בזכות זה הם פה למרות שאין אותם במידה שלי (לכו על זה אם אתן עד מידה 42).
05 גופיות פסים בכמה צבעים קלאסיים.

>>>
והנה גם שתי הצעות הגשה, כי חיפשתי משהו שיסיח את דעתי:

גופיה לבנה שהיא כמו חולצה עם שרוול גזור, חצאית פסים עם כיסים, תיק טוט מטטרה, סנדלי חבל, שרשרת, סודה.

גופית ריב לבנה בגרסה יותר צמודה, חולצת וואל דקיקה שיהיה מה שיתנפנף אם תהיה בריזה, ג׳ינס שגזרת לפני שנים, כפכפי הוואיאנס, בקבוק מים, לק פאני באני ברגליים.

>>>
I was hitting my marks
Cause I can do it with a broken heart