8

4

3

7

2

1

6

איך להראות עשירה, גרסת 1975. מתוך הסרט The Stepford Wives. אגב, אירה לוין, מי שחיבר את הספר שעל פיו נעשה הסרט הזה (והגרסה המאוחרת יותר עם ניקול קידמן) סיפר שהוא התבסס על העיירה ווילטון בקונטיקט.

>>>
המדריך המקוצר למתעשרת, גרסת 2019, על פי הספר ״השטן לובשת לולולמון״ (המתרחש ברובו בגריניץ׳, קונטיקט). התפרסם במקור בטור שלי בלאשה:

ההנחה שלי היא שכל ספר חדש של לורן וייסברגר הוא יום חג. אמנם מאז צאת ״השטן לובשת פראדה״ לפני 16 שנים ההנחה לא באמת הצדיקה את עצמה, ובכל זאת, החיים קצרים וכשיש סיבה לחגוג – חוגגים. ״השטן לובשת לולולמון״ הוא הספר השלישי שעוקב אחרי גיבורות ״השטן לובשת פראדה״ והוא מתמקד באמילי צ׳רלטון, מי שהיתה העוזרת האישית של מירנדה פריסטלי לצד אנדי סאקס, ודמות אהובה מאד, בעיקר בזכות אמילי בלאנט שגילמה את דמותה בסרט. אמילי של לולולמון כבר בת 36 והיא יועצת תדמית של סלבס. יחד עם חברתה מילדות, מרים, אמילי מסייעת לקרולינה, דוגמנית על לשעבר ואשת סנאטור בהווה, להתמודד עם משבר תדמיתי. כל זה מתרחש בגריניץ׳, קונטיקט, פרבר עשיר במיוחד, ואם מתעלמים לרגע מהעלילה, מקבלים ספר שהוא מדריך לחייה של האמריקאית העשירה מאד מאד.

אם את נאלצת להתעשר ולעבור לגריניץ׳, כך תיטמעי בקלות:

1. מה לובשים. זה קל, כפי שמרמז שם הספר, נשות גריניץ׳ לובשות בגדי אימון של לולולמון (כולל סרט ראש). כשזה מגיע לנעליים אפשר לגוון בין דגמים שונים של נייקי בצבעי ניאון.
2. מה עושים עם השיער: פן.
3. המותגים. כל דבר צריך להיות ממותג. הספר מוצף שמות מותגים (לרגעים נראה שהוא היה צריך להגיע עם אזהרת תוכן שיווקי). למשל: הנרות הריחניים הם של דיפטיק, בקבוקי המים הרב פעמיים של סוול, מגבות רק מתוצרת פרט, אוכל קונים בהול פודס (זה בסיסי), לאמבטיה שופכים רק קצף של מולטון בראון, הגברים לובשים חליפות של בריוני, הנשים שמלות של קלואה ואם את רוצה למתן את תדמיתך ולשדר נגישות, מוטב שתחליפי את התיק מדגם קלי של הרמס בתיק של מייקל קורס.
4. דימוי גוף. אם את לא מתכננת להיות רזה מאד, אל תעברי לגריניץ׳. אם לשפוט על פי וייסברגר, בגריניץ׳ כולם רזים מאד וגרוע מזה, שמנופובים (למשל: אחת הדמויות חוששת שאדם שמן יישב לידה ברכבת, ומישהי רזה במיוחד מקבלת את הערכתה של אמילי כי הרזון שלה מעיד על יכולתה להתחייב).
5. ואגינה בהתאמה אישית. כן, כולן בגריניץ׳ עושות ניתוחים פלסטיים, אבל זה לא נגמר בהרמת החזה או שאיבת שומן. אחרי לידה הגריניצ׳יות משפצות את הואגינה, ואם אנחנו כבר בעינייני שיפוץ ואגינות, הגריניצ׳יות ממליצות לטרוח ולהתאים אותן בדיוק לגודל איבר מינו של בן הזוג.
6. חופשות. אם את רוצה להגיע בדיסקרטיות עם חברותייך לספא במדבר, טוסי במחלקה ראשונה ללאס וגאס ומשם תשכרי מכונית. לא כדאי לקחת מטוס פרטי, כי אי אפשר לסמוך על הצוותים במטוסים הפרטיים ואת מסתכנת בהדלפות. מעדיפה חופשה משפחתית דווקא? סעי לג׳מייקה, מונטיגו ביי, איי טרקס וקייקוס או מלון ״אמאן״ החדש ברפובליקה הדומיניקנית.

>>>
מפה לשם, הספר הזה עשה לי חשק לראות שוב את השטן לובשת פראדה