ממש לאחרונה השיקו בארץ את הבאלם לשיער של סיסלי פריז, אחרי תקופה ארוכה שעקבתי אחריו באינסטגרם וחיכיתי לו, והנה הוא פה – בליווי ההנחה המתבקשת.
תקציר הפרקים הקודמים: קו מוצרי השיער של סיסלי פריז, Hair Ritual by Sisley, מתייחס לטיפוח השיער והקרקפת באותה רצינות שבסיסלי מתייחסים לעור הפנים: זו סדרה יקרה, אלגנטית ואפקטיבית עם יותר מ-180 פרסים בינלאומיים ואינספור ביקורות מהללות וסופרלטיבים מכל עבר. 
ב׳ווג׳ כינו את הסדרה game changer וב׳מארי קלייר׳ גרסו שמדובר כנראה ב״דבר הכי טוב שקרה לשיער״.
על הבאלם החדש נכתב ב-who what wear שהוא כל כך טוב שהכותבת לא משוכנעת לגמרי שלא מדובר ב״מעשה כשפים״. כן, הבנתן את הנקודה: מדובר במוצרים מוצלחים מאד.

ולשלב המעשי, ובעקבותיו המלצות:
על כל הסדרה יש 20% הנחה ועם הקוד shelly5 תקבלו עוד 5% הנחה + שמפו בגודל 50 מ״ל במתנה.
הקוד תקף עד ה-9/12 בחצות.
(שימו לב שצריך להרשם לאתר. הקוד לא יעבוד במוד אורח)

>>>
כל מה שצריך לדעת על הבאלם החדש ועוד המלצות:

מהאינסטגרם של Hair Rtual by Sisley

אם אי אפשר לישון איתו, הכי הגיוני בעיניי למרוח סתם ככה כשאתן בבית, לאסוף את השיער ולחפוף אחרי חצי שעה או חמש שעות או כמה שמסתדר. הוא מגיע במרקם באלמי משיי, לוקחים ממש קצת (לא צריך הרבה), משפשפים בין כפות הידיים – אז הוא מקבל מרקם שדומה יותר לשמן – ומורחים על השיער, אוספים ושוכחים מזה לחצי שעה או יותר.
מה ייצא לי מזה: כשתפזרו את השיער אחרי כחצי שעה הוא כבר ייראה חי יותר, והאפקט רק ישתפר אחרי החפיפה. אני אוהבת מוצרים שהאפקט שלהם מיידי ולכן הוא נכנס מיד לרשימת הפייבוריטים.

>>>
שלישיית הפייבוריטים שלי (ופייבוריט אחד של ג׳ניפר אניסטון):

שמן הזנה – אתן כבר יודעות שמבחינתי מדובר במוצר חובה שמיד משפר את מצב השיער בכל מה שקשור לברק, רכות ותנועתיות (המחירים שמופיעים בלינקים הם לפני הנחה. ההנחה מתעדכנת בקופה ושם גם תוסיפו את הקוד).
המסכה – עוד מוצר משבט הרואים-מיד-תוצאות. המסכה זכתה בפרס Women's Health Beauty Awards לשנת 2023.
הבאלם – פעם בשבוע או כשמרגישות שהשיער צריך בוסט של חיוניות.
ספריי לתוספת נפח – זו ההמלצה של ג׳ניפר אניסטון. האינטרנט יודע לספר שאניסטון נשבעת בספריי הזה. כריס מקמילן, מעצב השיער שלה, סיפר ל׳ווג׳ שהוא משתמש ממש בקצת ממנו כדי להוסיף נפח בחלק העליון של הראש. ממש קצת, כי ג׳ניפר מאמינה ב-less is more, היא לא אוהבת שהשיער שלה נראה עשוי מדי והיא חייבת שהשיער ירגיש טבעי ושיהיה נעים לגעת בו.

>>>
אפשר למרוח את הבאלם ולשמוע קצת נואה קאהן ולדמיין שאנחנו בוורמונט.

?Would we survive in a horror movie
I doubt it, we're too slow moving
We trust everyone we meet