Maayan paz fw 2020 | צילום: אסף עייני
מעין אומרת: ״כמו בכל עונה, גם בקולקצייה הזו ניסיתי לשמור על עקרון המינימליזם, לא רק חזותי, אלא גם רעיוני.״
מה שמזכיר לי את הטור שהתפרסם בלאשה לפני שבועיים:

>>>
הטרנדים שנקלעתי אליהם במקרה ב-2019 (חוץ ממינימליזם)

השנה עומדת להסתיים, מה שגורם לי להביט לאחור ולהבין שכמו שעון עומד שצודק פעמיים ביום, גם אני – אדם שאינו חובב טרנדים ביומיום – הצלחתי ליישר קו עם כמה מגמות בולטות, בלי להתכוון:

גיל המעבר

זכיתי. נולדתי באותה שנה בה נולדה גווינית׳ פאלטרו, מה שאומר שאני נהנית באופן אישי מההכרזה שלה שהיא, במו ידיה, לוקחת על עצמה להפוך את גיל המעבר לזוהר. זו היתה השנה בה קבוצות פייסבוק ייעודיות נפתחו כמו דלתות מקפיאים בשיאו של גל חום, המלצות על צמחי מרפא (עם שמות מפתים כמו ״שיח אברהם״) נזרקו לאוויר, נשים בנות חמישים פלוס כיכבו בכל סדרה ששווה לראות ומשפטים כמו ״העולם שייך לצעירים״ התחילו להישמע כאילו הם שייכים לעידן אחר.

אינטרוורטיות
פעם הייתי סתם אחת שצריכה הרבה זמן לבד, זקוקה לשפע של מרחב פיזי, ממננת זמן עם אנשים, אוהבת לעבוד מהבית, לא עונה לטלפונים, שמחה כשפגישות מתבטלות. חשבתי שאני מיוחדת? ובכן, טעות. טעות גסה. יש לזה שם, קוראים לזה ״אינטרוורטיות״, ונדמה שכל העולם סובל מהבעיה הזו. או לפחות ישמח ללבוש את חולצת הטי שתצהיר שהוא סובל מהבעיה הזו.

סניקרס
אין בארון הנעליים שלי עקבים (אין לי ארון נעליים, אבל אתן מבינות למה אני מתכוונת). אין בארון הנעליים שלי עקבים כי אני לא יודעת ללכת על עקבים. למעשה, אני גם לא יודעת לשבת על עקבים. כשמדובר בעקבים המקסימום שאני יכולה לעשות זה לעמוד, רצוי בקירבת קיר. ואל תשאלו אותי שאלות קשות, כי אני לא אצליח לענות. כל מערכת ההפעלה שלי מרוכזת בלא ליפול מהעקבים. בעיה אנטומית? אולי, אבל בתקופה האחרונה גם בחירה אופנתית ופוליטית לוהטת. ע״ע ערך שבועות האופנה ברחבי הגלובוס: אין יותר עקבים. זה נגמר. לפחות עד שיקום דור חדש ויהיר שיחשוב שהוא יכול להסתדר בלי עמוד שדרה מתפקד וכפות רגליים תקינות. 

>>>
ממחזרת סיפור אישי עם יותר מדי מידע מ-2017:

הסברתי לי' שמתברר שאני אינטרוורטית ומה זה אומר בדיוק.
הוא אמר: אז למה להגיד אינטרווורטית? יש לזה מילה בעברית. קוראים לזה אשכנזיה.

>>>
(מתנצלת מראש על הסנטימנטליות. זה קורה לי כשאני מתרחקת מהבית לדקה וחצי. כאלה אנחנו, האינטרוורטים).

What if it's you
And what if it's me
And what if that's all that we need it to be
?And the rest of the world falls away
?What do you say