המיתוג החדש של milucca / בשיתוף סופר פארם

מותג הביוטי milucca קיבל מיתוג חדש, יותר ממאה מוצרים חדשים, עמוד אינסטגרם חדש וקטלוג אמיתי בפרינט (האם הקטלוגים חוזרים? לא יכולתי שלא לתהות) שבתחילתו מכתב מצוות מילוקה שמצהיר שמטרת המותג היא לא רק לספק לך צבע ללחיים אלא ממש לעשות לך מצב רוח טוב. הם מבינים שם שסומק בסטיק הוא לא רק סומק בסטיק, הוא אלמנט אסתטי שכדאי שתתלהבי בכל פעם שאת מוציאה אותו מהתיק: ״מילוקה שם בשבילך ברמת המוצר אבל גם ברמה גבוהה ועמוקה יותר, כזו של מצב רוח, של אווירה״.

>>>
אם היו לי בנות הן היו מתנפלות על המוצרים שקיבלתי (בתוך תיק איפור עשוי קורדרוי אפור), אבל זכיתי בבנים כך שניסיתי בעצמי כמעט את כל מה שהיה בתיק, מיינתי והתמקדתי בחמישה ששווה לשים אליהם לב גם אם את לא ממש אוהבת להתאפר וגם אם את בת חמישים (פלוס):

משמאל לימין:
מסקרה שקופה לגבות
פריימר שקוף בגימור מאט שלא נמצא כרגע במלאי אבל הכנסתי אותו כי הוא יחזור מתישהו וכי ממש ממש אהבתי אותו. מכיון שאני לא מתאפרת הוא לא משמש אותי כבסיס לאיפור אלא בתור האיפור עצמו, בזכות הגימור שהוא באמת מאט. וגם נעים מאד.
לחות פוטוגנית לשפתיים בארבעים שקל (בשקוף או אדום שמוסיף קצת צבע).
סטיק הגנה spf50 נעים ולא מעיק (וכיף להחזיק בתיק).
גלוס לשפתיים שהשתחל לרשימה בזכות האריזה. באופן אישי אין לי עניין מיוחד בשפתיים מבריקות (או בכל מה שקשור לטרנד ה-glass), אבל בארוע ההשקה שנכחו בו בעיקר משפיעניות, נכנסתי רגע למוד האנתרופולוגית ושמתי לב שזה היה המוצר הכי נשלף ומצטלם. כמו שאומרים אצלנו: זו השקעה שתחזיר את עצמה בלייקים.

>>>
בסוף השבוע המלצתי פה על סדרת הרום-קום nobody wants this ומאז כבר כל העולם הצטרף ואם יש כרגע קונצנזוס על הכדור הוא סביב התחושה שהסדרה הזו היא דרך טובה להעביר את הזמן.
הסצנה החביבה עלי: